Gå til innhold

Tips til PS3 spill til pappa


Dundar

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe PS3 spill i julegave til min far. Han er 56 år og har spilt igjennom alle Wolfenstein spillene helt siden det første engang på nittitallet. Han har ikke så mange andre favoritter, så det er utgangspunktet. Gjerne krigsspill som ikke er for vanskelig.

 

Noen som har tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Just Cause 2 er jo et kjekt spill, men ikke akkurat realistisk. Du har jo spill som Modern Warfare 1 og 2 som er gode spill (har kun spilt igjennom første spillet på singel player) Assassins creed liker jeg veldig godt, men er lite maskingevær der. Utrolig fritt og spennende spill non the less :)

Lenke til kommentar

Hva med Assassin's Creed 2 eller Brotherhood? Det er verken maskingevær eller spells, men foregår i Italia på 1400-tallet eller der omkring. Det er et av de mest realistiske spillene jeg vet om (vel, bortsett fra at hele greia er minner som ligger lagret i DNAet til folk, så klart.) :p Men vær obs på at historien i Brotherhood er en direkte fortsettelse av historien i AC2. :)

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Hva med Assassin's Creed 2 eller Brotherhood? Det er verken maskingevær eller spells, men foregår i Italia på 1400-tallet eller der omkring. Det er et av de mest realistiske spillene jeg vet om (vel, bortsett fra at hele greia er minner som ligger lagret i DNAet til folk, så klart.) :p Men vær obs på at historien i Brotherhood er en direkte fortsettelse av historien i AC2. :)

 

Åjda. Jeg bestilte Brotherhood idag uten å ha spillt noen av de andre :p Egentlig mest fordi jeg synes multiplayeren virker genial. Kanskje litt dumt å spørre, men ville f.eks. du ha spillt igjennom AC2 først?

 

Ser det er rimelig billig her med DLC inkludert:

 

http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/16245591/Assassin-Creed-II-Game-Of-The-Year-Edition/Product.html?

 

Finnes det med norsk tekst/audio?

Lenke til kommentar

Det er en fordel å ha spilt AC1 først, men det er slettes ikke nødvendig. Det er ikke noe problem å følge med i handlingen om du starer på AC2. Å starte på Brotherhood er godt mulig, men ikke å anbefale. Et alternativ er selvsagt å lese historien i AC1 og 2 på nettet. ;)

 

Edit: AC1 er bra, men kan fort bli ensformig. Oppdragene er ganske like hele tiden, og det er lite sideoppdrag. AC2 er mye mer variert og har mer å gjøre, og jeg syntes det er langt bedre enn AC1. Brotherhood er stort sett bare en oppdatert versjon av AC2 med hester og fortsetter historien. På mange måter er Brotherhood AC2.5. ;)

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Hva med Assassin's Creed 2 eller Brotherhood? Det er verken maskingevær eller spells, men foregår i Italia på 1400-tallet eller der omkring. Det er et av de mest realistiske spillene jeg vet om (vel, bortsett fra at hele greia er minner som ligger lagret i DNAet til folk, så klart.) :p Men vær obs på at historien i Brotherhood er en direkte fortsettelse av historien i AC2. :)

>Assassin's Creed realistisk

 

Nei, nå får du sannelig gi deg. Makan til urealistisk spillserie skal man lete lenge etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...