Mhansa87 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hallais Skal bytte ut heler innmaten på PCen min og trenger et hot tips på hva HK som passer meg best, her er det økonomi som stiller inn, men må man så må man. Tenker at det skal være basert på LGA1336-plattformen. Skal Skaffe meg: - 1stk HD Raddeon 5970 skjermkort - 1stk Skjerm av nyere type (LED, 100Hz) - Tenker å kjøre 8Gb ram (Burde vell duge) - CPU som passer HKen Som en sidesetning ønsker jeg å vite om min nåværende PS på 600W vil klare å drive denne pakka ? Happy Gamer Takker for svar. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Du skal ikke ha noe problem med 600w ved mindre du klokker skjermkortet og CPU'en hinsides. Skal du klokke? I såfall er Asus Rampage III Extreme veldig bra til dette. Hvis ikke er det bare å finne et hovedkort med 1366 socket som støtter USB 3.0 og SATA6. ( Et tips er å holde seg unna Asus kort, men Rampage III Extreme går greit siden det er et Republic of Gamers hovedkort. Grunnen til at du generelt sett skal styre unna Asus er fordi mange av kortene deres streiker ) Kan anbefale MSI, Gigabyte og EVGA som bra hovedkort! Lenke til kommentar
Mhansa87 Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Du skal ikke ha noe problem med 600w ved mindre du klokker skjermkortet og CPU'en hinsides. Skal du klokke? I såfall er Asus Rampage III Extreme veldig bra til dette. Hvis ikke er det bare å finne et hovedkort med 1366 socket som støtter USB 3.0 og SATA6. ( Et tips er å holde seg unna Asus kort, men Rampage III Extreme går greit siden det er et Republic of Gamers hovedkort. Grunnen til at du generelt sett skal styre unna Asus er fordi mange av kortene deres streiker ) Kan anbefale MSI, Gigabyte og EVGA som bra hovedkort! Nei har ikke noe planer om å klokke, klarer meg vell egentlig fint uten ? Ellers hadde jeg håpet på et Hk til 1500 -> 2000,- Er for eksempel ASUS Rampage III GENE godkjent ? Også sett på Gigabyte GA-X58-USB3 ? Endret 2. desember 2010 av EagleEye Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Du trenger ikke så bra hovedkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå