EinarEriksen Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Ny dag, ny sjans til å vinne en premie i Amobils adventskalender. Les mer Lenke til kommentar
Batteripakke Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Er dette x10 mini pro? Såvidt jeg vet har tastaturversjonen og den vanlige forskjellige mål. Kanskje nyttig å få vite dette? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Ny mobil er det eneste jeg kunne trenge nå, den jeg har er litt for old fashion så mangler en del nyttige ting som minijack og slikt.. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Er dette x10 mini pro? Såvidt jeg vet har tastaturversjonen og den vanlige forskjellige mål. Kanskje nyttig å få vite dette? Hvilken beskrivelse passer Xperia X10 mini? så vidt jeg ser står det ikke pro Lenke til kommentar
-.- Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Er dette x10 mini pro? Såvidt jeg vet har tastaturversjonen og den vanlige forskjellige mål. Kanskje nyttig å få vite dette? Hvilken beskrivelse passer Xperia X10 mini? så vidt jeg ser står det ikke pro Hysj Neida, men du har rett. Det gjelder å lese oppgaver skikkelig! Hyggelig med julekalender forresten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg