Blazerfar Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Heisann! Jeg tenkte å kjøpe meg en ny stilren jakke, og har sett litt rundt på nettet. Kom da over denne oå junkyard.no av merket krew, til 1699kr. ærlig talt har jeg fint lite peiling på merker og hva som er "in" for tiden, men jeg er interessert i å bli mer motebevisst. Noen kommentarer til jakken, evnt. forslag til andre jakker? skal være relativt varm. Har et maksbudsjett på 2500. Evig glad for svar. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Syns ikke den var noe fin- Lenke til kommentar
Blazerfar Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Glemte å nevne alderen, den er vel ganske relevant forsåvidt. Jeg blir 18 år om ikke så lenge, og går vg2. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Er det til vinterbruk, eller litt mer helårs? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Likte ikke glidelåsene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Om DU liker den, go for it. Er bare kjedelig med folk som kler seg etter andres meninger. 1 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Nå spurte han jo faktisk oss om hva vi mente, da. Selv synes jeg fargen ble for platt og litt for dominerende detaljer. Men går du VG2 tviler jeg på at folk vil se negativt på jakken... : p Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Kul snowboardjakke. Jeg ville dog bare brukt den i bakken :--) Lenke til kommentar
Blazerfar Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Grunnen til at jeg vil høre andres meninger er at selv har jeg ikke akkurat en drømmejakke, og kan like gjerne kle meg i noe andre personer vil se på som fint. Ser at denne jakken ikke akkurat var the shit, om ikke de fleste er er veldig over gjennomsnittet interessert i mote.. ikke at det er en dårlig ting selvfølgelig. Men hadde vært kjempefint om noen kunne gitt meg noen forslag på merker, nettsteder eller spesielle jakker jeg kunne sett på Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Det ville nok hjulpet en del hvis du kunne si noe om hvilken stil du går for; hipster, preppy, street casual, etc. Ellers så vil du risikere å få tips fra folk som liker forskjellige stiler, og trådene dine ender opp med at disse folka krangler seg i mellom. Lenke til kommentar
Blazerfar Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Nå har jeg ikke enorm peiling på hva som er hva av det der.. Beklager mine motekunnskaper Det jeg liker er noe som ser litt casual ut, har ikke planer om å sprade rundt i en snowboardjakke akkurat, samtidig som det ikke er noe minus at jakken jeg kjøper kan brukes i skitrekket og.. men det er ikke noe must. Ellers liker jeg for eksempel veldig godt noen av de svarte jakkene med kunstpels i hetta, og kunne godt tenkt meg noe lignende, men aner ikke hvor jeg finner den typen jakke som ser bra ut. Forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå