Gå til innhold

Hva synes dere om denne jakken?


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg tenkte å kjøpe meg en ny stilren jakke, og har sett litt rundt på nettet.

 

Kom da over denne oå junkyard.no av merket krew, til 1699kr.16531_01_1.jpg

 

ærlig talt har jeg fint lite peiling på merker og hva som er "in" for tiden, men jeg er interessert i å bli mer motebevisst. Noen kommentarer til jakken, evnt. forslag til andre jakker? skal være relativt varm. Har et maksbudsjett på 2500.

 

Evig glad for svar. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grunnen til at jeg vil høre andres meninger er at selv har jeg ikke akkurat en drømmejakke, og kan like gjerne kle meg i noe andre personer vil se på som fint.

 

Ser at denne jakken ikke akkurat var the shit, om ikke de fleste er er veldig over gjennomsnittet interessert i mote.. ikke at det er en dårlig ting selvfølgelig. :)

 

Men hadde vært kjempefint om noen kunne gitt meg noen forslag på merker, nettsteder eller spesielle jakker jeg kunne sett på :)

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke enorm peiling på hva som er hva av det der.. Beklager mine motekunnskaper :tease:

 

Det jeg liker er noe som ser litt casual ut, har ikke planer om å sprade rundt i en snowboardjakke akkurat, samtidig som det ikke er noe minus at jakken jeg kjøper kan brukes i skitrekket og.. men det er ikke noe must. :)

 

Ellers liker jeg for eksempel veldig godt noen av de svarte jakkene med kunstpels i hetta, og kunne godt tenkt meg noe lignende, men aner ikke hvor jeg finner den typen jakke som ser bra ut.

 

Forslag? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...