Gå til innhold

Norsk semi-elitist guild på H @ Grim Batol


Anbefalte innlegg

Morsomt at du skal drive å bruke ord som "ubetydelig, unødvendig og ukonstruktivt" når så mye av dine egne poster passer inn under disse beskrivelsene.

 

Helt greit at argumentet ditt står fint, er forsåvidt ganske enig i det argumentet du sier du bruker. Det er bare så synd at det ikke har noe som helst med mine kommentarer å gjøre.

 

Jeg påsto jo ikke noe sted at noen var defensive basert på akkurat hva svaret på diverse spørsmål var. Baserte det mer på hvordan disse spørsmålene ble møtt og måten de ble svart på. Sånn som måten du driver å svarer på poster her inne kan ses på som defensivt.

 

Og hvis du faktisk hadde lest den første posten min (var du som nevnte leseferdigheter ikke sant?), så hadde du jo sett at jeg bare sa meg enig i noe som var sagt tidligere og at jeg sa litt om hvorfor jeg var enig i dette. La også til noe som det ikke var sagt noe om tidligere i tråden.

 

 

Sinnatagg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det her er det siste svaret du får:

 

Hvordan ble spørsmålene møtt på? De ble besvart, det er ingenting der som er uklart, og til og med de andre i tråden ser ut til å akseptere det.

 

Ellers tror jeg du skal se på setningen din èn gang til: "Jeg påsto jo ikke noe sted at noen var defensive basert på akkurat hva svaret på diverse spørsmål var. Baserte det mer på hvordan disse spørsmålene ble møtt og måten de ble svart på."

 

Jeg tror ikke du er helt klar over hva du selv mener (noe som egentlig kom klart frem etter det første innlegget ditt, og grunnen til at du fortsatt prøver å ikke tape ansikt i en tråd du tydligvis ikke har noe som helst i å gjøre), bottom line her er at vi svarte etter beste evne på spørsmål folk måtte ha, noen fant vi mer urimelige enn andre, men det er sånn verden fungerer, man kan aldri være enig med alle og folk kommer alltid til å ha forskjellige oppfatninger. Det du prøvde å gjøre var ikke noe annent enn et svakt forsøk på å drite ut folk, på godt norsk. Forsøket ditt ble møtt i døra og nå prøver du å redde deg inn igjen med svada.

 

Nå har du to valg; du kan innfinne deg at du ikke har noe å bidra til i denne tråden og la være å poste om unødvendig tull og samtidig redde det du har igjen, eller du kan fortsettte (uten at du kommer til å få noe videre svar fra min side vel å merke) med svake forsøk på det dine artsfrender kaller trolling.

 

Jeg annbefaler deg også å lese denne teksten i en rolig, voksen og mannlig stemme, kanskje poenget mitt blir tydligere. :)

 

Ha en fin dag.

Endret av eivind2k
Lenke til kommentar
Det du prøvde å gjøre var ikke noe annent enn et svakt forsøk på å drite ut folk, på godt norsk. Forsøket ditt ble møtt i døra og nå prøver du å redde deg inn igjen med svada.

 

Du klarte å drite deg ut helt fint selv uten noe hjelp fra min side. Jeg har heller ikke prøvd å drite ut noen som helst så langt i denne tråden, i motsetning til deg selv. Skulle quota eksempler, men er jo ikke noe vits når du ikke kommer til å svare uansett.

 

Du skal få lov til å tro at du "vant" her, min jobb er uansett gjort :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...