Gå til innhold

Hvor kjøpe Logitech G27 nå?


f(x)

Anbefalte innlegg

Har sendt mail med avbestilling nå. Utelukker ikke at det blir et G27, men vil ha mer tid til å tenke.

 

Takk for tipset aleksander_sk, skal ta en titt på det der.

 

BTW: hvordan er støtten til GT2-rattet i GT5? Ser det støttes.

 

Trekkes VAT i fra hvis jeg bestiller?

Må jeg bestille fra deres EU-nettbutikk (€500) eller kan jeg bestille fra US-nettbutikk ($500)? Det er jo 1000 kr forskjell!

 

Hva er forskjellen på GT3 RS V2 og GT2? Støtte for XBOX? Har ikke behov for det.

 

Hovedforskjellen mellom GT3 RS v2 og GT2 er design og Xbox kompitabilitet. Det går an å gå gjennom en produktsammenligning på siden deres.

 

Når du logger inn som bruker fra Norge så trekkes VAT fra prisen. Jeg bestilte GT3 RS v2 med ClubSport pedaler, girskifter og RennSport wheel stand. Dette kom på noe sånt som 400+ Euro.

 

Da er det altså 25% og tolleavgift du får faktura på fra UPS etter at du har mottatt varen.

 

Har snakket med Fanatec og det skal ta rimelig kort tid å få det tilsendt når det først blir sendt (de sa ca. 2 dager).

 

 

EDIT: Ang. bestilling fra US-store så kan du nok ikke det. I såfall måtte det blitt gjennom Jetcarrier eller lignende. Det blir vel ikke mye å spare på det når en må gjennom slike kanaler.

Endret av aleksander_sk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...