webmasterx Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hei ! Tenkte jeg skulle kjøpe meg macbook pro. 13'syns jeg blir for liten og 17' blir for stor, så da tenkte jeg den på 15 tommer men det er 3 standard versjoner som jeg syns det var ganske stor prisforskjell på, så hvilke syns dere jeg bør velge?? Og hvor burde jeg kjøpe den?? ser ut som der er billigst på komplett.. Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hei. Ville ikkje kjøpt nå, macbook pro skal komme med en liten oppdatering snart. Se mer her; http://guides.macrumors.com/MacBook_Pro_Buyer%27s_Guide Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg er enig med Raknes, vent til oppdateringen er ferdig. BTW, selvom du ser at det er billigst på komplett, så må du ta med i betrakning at de har dyr frakt. Lenke til kommentar
webmasterx Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 ok Takker Hva var det som skulle oppdateres egentlig?? Og hvor lang tid tror dere det kommer og ta før den kommer til Norge? Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Er du student eller kjenner en student så kan du bestille på applestore via studenttorget og få opptil 800 i rabatt på en macbook pro. Endret 1. desember 2010 av DeadManWalking Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 ok Takker Hva var det som skulle oppdateres egentlig?? Og hvor lang tid tror dere det kommer og ta før den kommer til Norge? Skal være litt direkte nå; Les artikkelen. Oi. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Btw. bor du i en by der det finnes en apple forhandler, burde du betalt de eksta kronene. Har du problemer med den er det bare å stikke inn om,å få hjelp med problemet. Men er ikke helt sikker ossen det fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå