k-h-s Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Skal prøve å finne en kalender, og min kreative side så får vi se om det blir noe bilde etterpå i dag;) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Skal prøve å finne en kalender, og min kreative side så får vi se om det blir noe bilde etterpå i dag;) Det er en her - ikke den mest inspirerende, så du får testet dine kreative evner med den. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg har da både skriver og en vedovn Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg har da både skriver og en vedovn Genialt! Så du kan skrive ut ny kalender etter at du har brent den gamle! Lenke til kommentar
sagat3 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Mulig å jukse litt på denne utfordringen...? Det har seg sånn at jeg har solgt 50 millimeteren min. Går det an å si 50mm ekvivalent? Eventuellt 25mm + 2x teleconverter? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Mulig å jukse litt på denne utfordringen...? Det har seg sånn at jeg har solgt 50 millimeteren min. Går det an å si 50mm ekvivalent? Eventuellt 25mm + 2x teleconverter? Har du solgt 50mm-en? Hva tenker du på? 50mm ekvivalent har vi nektet folk å bruke før. Men ettersom 25mm + 2x extender er 50mm, så bør det gå; da det er riktig brennvidde. Men vil du gå rundt med 50mm f/5.6 på denne tiden av året? Lenke til kommentar
sagat3 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Mulig å jukse litt på denne utfordringen...? Det har seg sånn at jeg har solgt 50 millimeteren min. Går det an å si 50mm ekvivalent? Eventuellt 25mm + 2x teleconverter? Har du solgt 50mm-en? Hva tenker du på? 50mm ekvivalent har vi nektet folk å bruke før. Men ettersom 25mm + 2x extender er 50mm, så bør det gå; da det er riktig brennvidde. Men vil du gå rundt med 50mm f/5.6 på denne tiden av året? Ja... hva tenkte jeg på... Jeg syntes nok den ble for lite brukt. Det blir 50mm f/2.8 med 2x teleconverter så det er levelig. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Ja... hva tenkte jeg på... Jeg syntes nok den ble for lite brukt. Det blir 50mm f/2.8 med 2x teleconverter så det er levelig. JEg ser den - optikk som ligger og samler støv kan like gjerne selges. 25mm f/1.4 + konverter er helt klart en mer levelig kombinasjon. Lenke til kommentar
RenPerle Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Lenge siden jeg har vært med, så jeg tror jeg blir med denne gangen. Det må bli pingle, for jeg klarer ikke å holde meg til bare et objektiv hele uka. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Denne er jeg med på! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 Lenge siden jeg har vært med, så jeg tror jeg blir med denne gangen. Det må bli pingle, for jeg klarer ikke å holde meg til bare et objektiv hele uka. Har tenkt å pingle jeg også. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Lenge siden jeg har vært med, så jeg tror jeg blir med denne gangen. Det må bli pingle, for jeg klarer ikke å holde meg til bare et objektiv hele uka. Har tenkt å pingle jeg også. Det var da fælt og ærlige dere er da Har heldigvis noen få dager til og tenke på det,angående deltagelse og eventuell selvpålagt utfordring Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 Har heldigvis noen få dager til og tenke på det,angående deltagelse og eventuell selvpålagt utfordring En liten selvpålagt utfordring er ofte lurt. OG den bør ikke være utstyrsrelatert, men motivrelatert. Da er det lettere å gå ut å ta bilde. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) OG den bør ikke være utstyrsrelatert, men motivrelatert. Trodde denne utfordringen var utstyrsrelatert Har noen ideer angående selvpålagte utfordringer,må bare tenke igjennom de først Endret 9. desember 2010 av Nautica Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 Trodde denne utfordringen var utstyrsrelatert Hovedutfordringen er utstyrsrelatert Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Fryktelig travel uke, så blir nok vanskelig å være med Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Ser ut som jeg havner i samme tidsnød, gitt - synd, hadde lyst til å slå meg med på denne Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 Nå må dere være flinke å skrive riktig tittel på tråden da Selv om også undertegnede måtte ha to forsøk på å få den rett ... Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Skal, skal ikke…. hmmmm Regner med det blir en hektisk uke og akkurat nå er jeg sliten etter en julebordshelg. Det kan bli krevende å få frem noe forumverdig, men det skal jo være en utfordring. Håper på at energien kommer tilbake i løpet av kvelden, så får jeg se om jeg slenger meg med på denne utfordringen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 Da har jeg opprettet galleritråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå