Antaurix Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Noen som har noen add-ons de kan anbefale for firefox? Selv anbefaler jeg Addblock Plus og Read It Later, men disse er tross alt de eneste jeg bruker.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 FireShot ExifViewer TinEye FoxyTunes StumbleUpon toolbar Lenke til kommentar
Antaurix Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Ingen andre? Endret 7. desember 2010 av Ninjaboy Lenke til kommentar
thomit Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 NoScript, BetterPrivacy, DownloadHelper, IE Tab Plus, Screengrab, Tab Mix Plus. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Men hva er du (trådstarter) ute etter egentlig? Er jo bare å gå hit så finner du jo masse Lenke til kommentar
Antaurix Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Jeg vet, men det er så masse unødvendig, er generelt ute etter seriøse Add-Ons.. Hadde vært greit om folk hadde tatt seg 1 minutt til å skrive gode og serriøse Add-Ons her i stedet for at andre (jeg ) skal bruke timer på å finne på mozilla.org.. Edit: Har også et lite problem ang. firefox, jeg klart å ta vekk menylinjen o.l og nå ser det bare (se bilde).. Noen forslag? Endret 7. desember 2010 av Ninjaboy Lenke til kommentar
bynhffba Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Edit: Har også et lite problem ang. firefox, jeg klart å ta vekk menylinjen o.l og nå ser det bare (se bilde).. Noen forslag? Hvordan har du klart dette? Du kan jo prøve alt+f som vanligvis får opp "File" i menyen, eller alt+t som får opp "Tools" (om det er et tillegg som har gjort det). Bruker selv tillegget "Hide GUI Bars" som enkelt kan gjøre Firefox så minimalistisk man bare ønsker, og få alt tilbake igjen ved bare en selvvalgt tastekombinasjon. "Ubiquity" er også et kult tillegg, for ikke å glemme "Xmarks". Endret 8. desember 2010 av bynhffba Lenke til kommentar
Ron Burgundy Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 xmarks, adblock (begge nevnt) all-in-one gestures, downthemall, menu editor og tinymenu Lenke til kommentar
Antaurix Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 Edit: Har også et lite problem ang. firefox, jeg klart å ta vekk menylinjen o.l og nå ser det bare (se bilde).. Noen forslag? Hvordan har du klart dette? Du kan jo prøve alt+f som vanligvis får opp "File" i menyen, eller alt+t som får opp "Tools" (om det er et tillegg som har gjort det). Bruker selv tillegget "Hide GUI Bars" som enkelt kan gjøre Firefox så minimalistisk man bare ønsker, og få alt tilbake igjen ved bare en selvvalgt tastekombinasjon. "Ubiquity" er også et kult tillegg, for ikke å glemme "Xmarks". Fikk lyst å se... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå