Gjest gjest Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Når dere er på ONS, eller har sex med en person dere ikke kjenner så godt. Hvor gjør dere av sæden da? Avtalere dere det da på forhånd, eller spør dere dama underveis? Vis man skal såve i senga etterpå, så er det jo ikke så smart å sprute det over hele senga. Men vis man har kondom, kommer man da inni kondomen så kaster man den? Blir jo litt kliss på penisen etterpå, er det bare til å vaske vekk for å så kjøre på igjen med ny kondom? Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hvor? I kondomen eller i henne, rett og slett. 2 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Er vell ikke rå å unngå litt rot Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hvilke muligheter har du som vi ikke har? I kondomen, over henne, i munnen hennes, eller inni henne. Åpenbart. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Gutta kan vel eventuelt sprute på seg selv? Lenke til kommentar
Gjest burrre Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 å avslutte det med hennes hender er undervurdert Lenke til kommentar
Burritosen Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Haha.. samma hva man gjør da. Det beste er jo bare å si i fra, og spørre om hvor hvis du lurer på det Lenke til kommentar
W1n5t0n Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Kondom eller inni jenta, mest normalt tipper jeg? Lenke til kommentar
jop91 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Dette har vært diskutert før! Aldri la en dame komme i nærheten av sæden din, du aner ikke hva de kan finne på. Er mange tenåringsjenter som har lyst til å bli gravide. Baby er hipt for tiden. Etter at det er kommet for deg må du destruere kondomen, eller låse den in i en safe også kvitte deg med den etter på. Tror du oppriktig talt at det funker å bare "låse det i en safe" eller å "destruere" det? Det er da vitenskapelig bevist at at det etser seg gjennom det meste av metall? Deretter kommer (Ikke tilsiktet) det etter nærmeste hunnkjønn innen en radius på ca 100-200 meter. Er ikke bare å "destruere" det heller. det kreves ild, vievann nektariner og en katolsk prest for å gjennomføre en eksorsisme, for å bannlyse diabolikus saedium (dens opprinnelige, latinske navn) tilbake til underverden. Så ung, så naiv. Endret 17. desember 2010 av jop91 7 Lenke til kommentar
Vetle96 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Kondom, magen/brystet mitt, munnen min, dyna, papir, og ofte på fingrene mine også.(mye sæd) Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Pss, i ØRET soklart, problem solved. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 I kondom eller på kroppen/munnen hennes. Kommer helt ann på hva hun vil, og hvor slem jeg føler meg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Moderatormelding Nok tull, takk! Nå har jeg nok en gang slettet masse tull fra tråden. Hold dere for gode til det uansett hvor morsomme dere tror dere er. Jeg begynner å bli mektig lei og vil vurdere sterkere virkemidler enn kun sletting av poster om det fortsetter Beklager at jeg må bryte inn på denne måten. Jeg vil helst unngå å gjøre det siden det skaper støy i tråden, men dere gir meg lite valg. Tull stopper her! Endret 21. desember 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Gutta kan vel eventuelt sprute på seg selv? Det er jo ikke noe stas... 2 Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Ikke noe å tenke på . Bare la det gå hvor det går. Grenser for hva man skal bekymre seg over! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Spørs helt hva du vil. Om håper på en unge eller en sykdom -> inni henne. Vil du helst unngå det-> inni kondom. Lenke til kommentar
Tezlon Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Der det passer og så ordner man opp etterpå. Magen på jenta eller meg selv kan jo være praktisk, men helst inne henne eller i munnen(hennes, haha). Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Si hvertfall i fra før dere kommer i munnen hennes. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Kondom, magen/brystet mitt, munnen min, dyna, papir, og ofte på fingrene mine også.(mye sæd) Æsj? Korleis i all verden får du det til å vere hygienisk/ikkje ekkelt? Vaskar du dyna kvar gong du har kosa deg eller? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg kommer som regel i kondom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg