Gå til innhold

Garantert latter: blotter på nrk

jahas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje endre tittel?

- Skjønner ikke hvorfor de gidder

- Dette får meg til å lure på hvor mye politiet har å gjøre. Jeg skjønner ikke hvorfor de gidder å bry seg. Om noen hadde anmeldt det, så skjønner jeg at de må etterforske, men at de tar tak i det selv blir bare komisk.

19-åringen føler ingen anger etter nakenstuntet og ler av det hele. Han forteller at han har fått mange kommentarer etter dansen på direktesendt tv.

RBK-supporteren forteller at det hele var et innfall og beskriver seansen som «bare kødd».

Må si meg enig i det gitt.. :p

Lenke til kommentar

Problemet er vel at han er en som er "kjent" av politiet. Husker han blottet rompa for LSK-supportere og fikk 10 store i bot. Skjønner ikke hva som er problemet. Skulle vi bøtelagt alle som viser hud på tv? Det finnes mange verre ting på TV, og ikke minst på nyhetene. La Eskil få være i fred, og la oss le uten å måtte sette igang en kronerulling. Mot som det fortjener belønning.

• Liker 2
Lenke til kommentar

La Eskil få være i fred, og la oss le uten å måtte sette igang en kronerulling. Mot som det fortjener belønning.

Ja, la folk slippe å betale bøter så lenge de gjør noe vi kan le av.

Mot? Langt ifra. Patetisk.

Synes det er over grensa at politiet anmelder saken når ingen av de "berørte" gjør det. Dette har tydeligvis ikke skadet noen, og politiet bør konsentrere ressursene sine mot de virkelig kriminelle.

Og jeg vil påstå at å blotte seg på direktesendt TV krever et visst mot, ja.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...