Nux Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Hei, Vi skal ha Matte tentamen. Som regel sliter jeg i matteee, værste faget mitt. Men finnes det en bok der alle formlene for..oppgaver? Går i 9.klasse. Endret 1. desember 2010 av Crawford12 Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Det finnes flere, men jeg regner med at de er overkill for niende klasse. Nøyaktig hva du mener med "formler for oppgaver" er jeg ikke helt sikker på, men formelsamlinger er generelt lite oppgavespesifikke. Spør læreren din, jeg lurer på om du ikke kan skrive din egen regelbok. Ellers er det bare til å gjøre oppgaver til du stuper. Lenke til kommentar
Nux Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Det er det samme bar gi meg en formel bok for ungdomstrinnet... Lenke til kommentar
SnappleApple Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) GetSmart begrepsleksikon Har så og si alle formler for grunnskolepensum. Endret 1. desember 2010 av SnappleApple Lenke til kommentar
Nux Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 OMG? 400?? Noe som er billigere enn det?? Lenke til kommentar
D3f4u17 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 http://www.gyldendal.no/Grunnskole/8-10/Matematikk/Regelsamling-i-matematikk-for-ungdomstrinnet2 Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Da jeg gikk ut av 10. klasse ifjor fikk alle kjøpe en regel/formel bok for en 50 lapp. Boka heter bare Matematikk regler og forfatterne er Olav M. Selstø og Margit Smeland. Boka er gitt ut av Esstess-Forlaget og kan sikkert bestilles/kjøpes på en bokhandel. Lenke til kommentar
Nux Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Er den bra da? Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Den er bra og dekker hele ungdomstrinnet, men du må bli kjent med den og finne ut hva den inneholder. Personlig så har jeg ikke brukt den veldig mye, men det er bare fordi jeg begynte i 8. med enn personlig regelbok som jeg brukte ut ungdomskolen. Anbefales Lenke til kommentar
Nux Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Link? finner ikke den ved å søe navnet til boka :| Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Den rosa hjelperen funker det aller beste er å bruke egne notater! Endret 1. desember 2010 av olehh Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 http://www.esstess.no/matteregler.htm Gikk bare inn på forlaget sin hjemmeside Lenke til kommentar
Nux Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Olehh, du er gærn du også Hvem har sagt at du ikke er gærn Den D3f4u17 ga meg er dyrere..den koster 78kr, mens den du ga meg koster 58kr, hvem av dem skal jeg velge? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Olehh, du er gærn du også Hvem har sagt at du ikke er gærn haha, hva mener du? http://www.capris.no/product.aspx?isbn=8280771018 Endret 1. desember 2010 av olehh Lenke til kommentar
Nux Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 OMG, trodde den rosa hjelper'n var en notisblokk eller no, LOL . Du vant Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Kan bare sterkt anbefale Esstess sin bok. Den har alt av regler pluss litt til, oversiktlig innholdsfortegnelse og flere sider med begreper i starten av boka. Også forklarer den regelen på en bra måte. Det er ikke bare regelen, men det står eksempler og beskrivelser til eksemplet. Lenke til kommentar
Nux Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Problemet mitt blir det at jeg ikke en gang vet hva som er i de to bøkene. er det en eller annen form for e-book av de 2 bøkene? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Tvilsomt, med mindre en ivrig kar/frøken har skannet (en av) dem. Salget hadde nok dalt kraftig hvis man fikk tak i dem i ubeskyttet PDF/PS-format. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Hvor mange formler har man i niendeklasse da? Areal og omkrets av en sirkel, og et-par-tre til? Han her har laget en regelbok for matematikk for grunnkurs vgs. Mulig det blir litt overkill, men det får du vurdere selv: http://www.tollaksen.com/ Endret 1. desember 2010 av Jude Quinn Lenke til kommentar
Nux Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 LOL, jeg er faktisk FOR E-book, jeg liker ikke å lese e-book på PCen, men vis jeg trenger å se forskjeller mellom bøker så bruker jeg e-book, deretter kjøper jeg boka som var best. De tjener på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå