Lycantrophe Skrevet 31. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2010 Da er det tid for siste post før Vowels tar over. 2010 Denne posten er obligatorisk, selv om det har kommet en haug gode album i år. Kanskje norges beste black metal band Dødsengels andre fullengder som står for tur. Det finnes ikke ett dårlig øyeblikk på denne platen, og det topper seg med den fantastiske Alor Mal Ki, som også er dagens lytteeksempel. Det er bare å si godt nytt år og glede seg til Vowels, for min tråd topper seg nå. http://www.youtube.com/watch?v=F5lB8oGfGwM Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Er da noe bra fra 79, men må innrømme at jeg kun har et par plater fra det årstallet selv. Skal sies at et av mine absolutt favorittalbum er fra 79 dog, så skal ikke klage Dun dun duuuuh ... Kunne jo også ha nevnt ting som London Calling, Highway To Hell og PiL sitt glitrende Metal Box. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Denne er vel det ultimate eksempelet.... Tror det er Frost fra Satyricon han parodierer. 2 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Du er så søt. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Baron Blod er kanskje hakket søtere.... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Kanskje. Men Frost spiller trommer. Godt forsøk. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Kanskje. Men Frost spiller trommer. Godt forsøk. Har du hørt Frost i intervju? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Jeg har møtt han. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) Jeg har møtt han. Ja han snakker varmt om den hyggelige fansen.... Koselig Endret 2. mars 2013 av Wolfkiller 2 Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Bra valg fra 1994. Music for the Jilted Generation er ei fantastisk plate. Herlige trommer i Poison bl.a. 2 Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Satte på deres magnum opus til lunsj idag. Naboen, som er ei eldre dame, lurer sikkert på hva som foregår når Smack My Bitch Up starter. Har ikke hørt noen klager ennå. Men aldri noe The Prodigy etter kl. 18.00 selvfølgelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå