koosepus Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hei, jeg lurte på om noen her inne vet om er bra gratis musikknedlastnings program? Som dere sikkert vet, er Limewire lagt ned. Og jeg vet ikke lenger hvor jeg kan laste ned musikken min fra Har søkt litt rundt på nettet men finner ikke noe liknende Limewire:( hvis det er noen som vet om er liknende program, hvor jeg kan laste ned musikk, sikkert og gratis, hadde jeg sagt stor pris på tilbakemelding:) Takk! Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hvorfor ikke bare bytte til Spotify? Lovlig mot reklame, eller du kan betale for uten reklame. Ellers har jeg hørt at platebutikken også har et godt utvalg Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Det du er ute etter er fyfy Men utorrent er ihvertfall gratis Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Hvorfor ikke bare bytte til Spotify? Lovlig mot reklame, eller du kan betale for uten reklame. Ellers har jeg hørt at platebutikken også har et godt utvalg Man kan ikke laste ned gratis fra Spotify:( Frostwire takk:) Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Man kan ikke laste ned gratis fra Spotify:( Hvis du vil gjøre det på den lovlige måten er det bare å ta opp lydkortet ditt med et program når du spiller av sangen. Det finnes programmer som deler opp sangene og auto-tagger dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå