Jaudu Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Skjønner ingenting nå, motortemperaturen i bilen min ser ut til å bare gå opp når bilen står i fri! Varmeanlegget står på, og det blir ordentlig godt og varmt når jeg står stille med motoren i gang i fri. men så fort jeg kjører, så ser jeg nåla på motortemp synker ned (står ca på 90) og går ned til bunn, helt ned til det ikke går mer. og varmeeffekten går også ned, kommer luft, men temperaturen på luften blir mye kaldere. Noen som kan hjelpe? er det temperatur dingsen som er gåen? vet ikke mye om det, hvordan fikses det? lett og fikse? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hvordan er kjølevæskenivået ditt? Høres ut som en typisk termostatfeil. Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Kjøleveskenivået er bra, må vel bytte termostat? Vanskelig eller dyrt og bytte? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hvor vanskelig/dyrt det er varierer nok veldig fra modell til modell. Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Er en golf 3 2.0l 116hk hvis noen vet hvor termostaten befinner seg? Og prisen er vel rundt 200 eller no har jeg hørt? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Mekonomen skal ha 209,- for en til min bil, så kan stemme det. Biltema skal ha 129,- for en til Golfen. I tillegg kommer kjølevæske. Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 da skal jeg prøve og bytte den søke litt rundt på å finne en guide til å bytte på Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Har hatt den feilen på x antall biler, så det er mest sannsynlig termostaten som ikke lukker. Vil tro at dette skal være enkelt på en så gammel bil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå