Anathema Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Hei! vurderer mer RAM her, av to grunner: 1. blir "mobbet" for mine spinkle 256 RAM 2.føler også det kunne vært "kjekkt" med mer RAM men, spm er: når jeg ar kingston fra før, må jeg da kjøpe Kingston igjen eller kan jeg velge andre merker?, feks TwinMOS? er det merke eller hastigheter som avgjør hvilken type jeg skal ha neste gang? RAM: Kingston ddr 333.PC2700 (er dette "dårlig" RAM?) Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Kingston brikka di er absolutt ikke dårlig.. Det du i alle fall bør gjøre er å kjøpe en brikke med lik hastighet.. Husk at hvis du bruker forskjellige hastigheter, så vil alle brikkene kjøre på hastigheten til den tregeste.. Når det gjelder merke, så MÅ du ikke kjøpe Kingston nå også.. Men, for at du skal være sikker på at brikkene fungerer bra sammen, så lønner det seg nok.. Man hører jo til stadighet om folk som ikke får to rambrikker til å fungere sammen.. Ofte er grunnen at de er fra forskjellig produsent.. Men, med to såpass kjente og gode produsenter, så burde det gå bra med to forskjellige også.. Men, kan ikke love noenting.. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 men hva skjer om de ikke passer sammen da? de selger jo ikke kingston på komplett lenger... det er dårlig! vet noen om andre web-butikker jeg kan finne kingston? takk for godt svar knuti :-) Lenke til kommentar
LoS Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Søk på Kingston ddr 333.PC2700 i prisguiden så finner du helt lik kingston rammen din rimelig lett :wink: Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Ville selvfølgeli ha valgt Kingston, men hvis du ikke finner det gå for TwinMOS det skal funke Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 men hvorfor er kingston så mye billigere en andre minnetyper? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Kingston har både dyr og billig ram. På www.itbutikken.no har de bra utvalg av Kingston ram. Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Det skjer ikke noe farlig hvis prøver.. Det værste som skjer er at maskina blir ustabil, eller at den bare finner en av brikkene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå