.Anders. Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hallo Jeg skal kjøpe meg ny TV etter jul en gang. Tenker å vente på januarsalget Har to kandidater med ganske stor prisforskjell, men skal uansett ikke ha noe som koster mer enn 6000 kr. Det må heller ikke være mer enn 42", helst 40". Jeg bruker TVen til å se på TV og spille Playstation. Det står foreløpig mellom en Philips og en Samsung. Er det noen her som har erfaring eller kan fortelle hva jeg burde gå for? Det må selvfølgelig være minst 2 HDMI innganger, USB er ikke viktig. Takk for svar Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Veit ikke hvilken av de to tvene som er best, men som du selv har funnet ut er LCD best på playstation. Av erfaring er jeg mest fornøyd med Samsung LCD. Familien min har tre 4 Samsunger, 3 LCD og en 1 plasma. LCD er klart best. Ellers er Samsnung veldig gode TVer. Har også en Phillips LCD, og den var klart noe av det beste på markedet i 2005. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Eller så har vi denne. 2" større og med LED. Jeg vet ikke om det er en fordel eller ikke med LED, men ser jo helt lik ut som den andre Philips'en. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 Nå har jeg funnet hvilken TV jeg skal gå for, tror jeg. Det er en LG som virker bra i frohold til pris. Bør jeg vente til januarsalg eller bare kjøpe den nå? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Tviler på de blir mye billigere. januarsalg er som den vanlige salgene de har. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg har prisgaranti ut året hvis jeg kjøper den nå, så har jo mulighet til å få igjenn mellomlegget hvis den skulle synke i pris i romjulssalget. Tviler også på at den går ned i januarsalget. Noen som kjenner til TVen? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Har sett på samsungen og den ser god ut og mange gir den gode anmeldelser;) har ikke sett philipsen så kan ikke si mye om den men du bør google den da philips får generelt sett gode anmeldelser på lyd på tven + mer natulige bilder en samsung Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå