k-nut Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Dette har vel kanskje ikke noe med data å gjøre, men jeg satser på at dere gidder å svare allikavel. Jeg har planer om å skifte ut kasettspilleren i min mors 94 modell VW golf. Jeg har ikke behov for noe veldig anlegg, men jeg er bare lei av all topp-20 musikken på radioen. Jeg har sett de har en cd-spiller på elkjøp til 999 kr, og synes det er greit. Er det noen som har noen innvendinger til dette kjøpet, eller forslag om andre, billige, spillere? Det hadde jo ikke gjort noe med f.eks. mp3 støtte. mvh. Knut Andersen Lenke til kommentar
hemoglobin Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Spilleren er helt sikkert grei nok hvis du ikke har de strengeste krava. Grei lyd, grei radio. Ønsker du noe mer, bør du nok (tre)doble prisen. Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Så lenge du ikke skal bruke den på noe fryktelig dyrt anlegg så går det nok fint.. Men, hvis resten av komponentene holder en meget høy standard, så vil nok spilleren ødelegge.. Lenke til kommentar
k-nut Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 Jeg har vel egentlig de strengeste krava nei. Jeg er som sagt bare lei av radio-sangene, og mamma bruker bare radioen til å høre på p1. Vil det være noe poeng å gå opp til f.eks. 1800 i pris for en spiller? Høytalerne i bilen er så dårlige at jeg ikke vil høre no forskjell i lydkvalitet allikavel. mvh. Knut Lenke til kommentar
hemoglobin Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Nei, hvis høyttalerne er dårlige, blir ikke lyden noe bedre med en bedre spiller. Jeg ville nok gått for den billige! Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Noen som vet om det er mulig å få en enda billigere cd spiler til bil? I så fall hvor? Lenke til kommentar
radix Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Håper dette er lov.. Europris redder dagen for "budsjettklassen" Der kan du får deg nye billige høyttalere også.. Eventuelt kan du sjekke ut biltema. Lenke til kommentar
evorkahn Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 6*9 til hatte hylla og der Lenke til kommentar
sete Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 K-nut, er nøyaktig i samme situasjon som deg Det er derfor jeg fant denne posten, lurer på om jeg skal kjøpe en billig cd-spiller til en Passat 94'. har du kjøpt deg spiller, i såfall hva anbefales? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå