Gjest g14 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hei, er en gutt på 14år som liker en jente på samme alder. I fjor så likte jeg hu samme dama og etter at vi hadde snakket en del, men ikke blitt sååå mye kjent så innrømte jeg det som viste seg å funke helt fint. Så vi avtalte en tid vi kunne gå en tur sammen, men påga. mange misforståelser ble det aldri noe av og hun skrev en mail om at hun ikke likte meg, liker meg ikke og aldri kom til å like meg, selv om hun svarte i den første mailen at hun gjerne ville gjøre noe med meg en gang. Den andre mailen skulle jeg tolke som humørsvingninger så jeg ble aldri så såret av det. Til saken: Nå liker jeg hu på nytt og nå snakker vi mye mer på skolen og ikke så mye på msn lenger = positivt. Hun syns jeg er morsom og har ville gjort ting sammen når jeg spør om uskyldige ting som "blir du med å lage en film en dag?" det var jo hu totally game på. Derfor vil jeg kanskje gjøre sånne ting først å så spørre om noe å gjøre bare oss to. Problemet er, jeg vet ikke hvordan hun ser på meg eller om hva hun svarer nå. Selv om det bare skulle være en date. Om jeg dreit meg ut på nytt ved å få et nei fra samme jenta, hadde jeg vært screwed. Help please! Takker for alle svar på forhånd (med mindre du er et troll) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå