mopani Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg er forferdlig dårlig på chin ups/hang ups... Klarer så vidt 1.. Sånn ellers er jeg ganske sterk.. Er ikke så lenge til jeg reiser i militæret, hvor det er noen tester på akkurat chin ups.. Jeg vil gjerne klare mer enn 1 på den testen.. Noen tips til hvordan jeg bør gå frem? ( har stang hjemme) Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Stå på en stol slik at du begynner "øverst" i bevegelsen og heis deg sakte nedover. Dette med forbehold om at du ikke er for tung. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Stå på en stol slik at du begynner "øverst" i bevegelsen og heis deg sakte nedover. Dette med forbehold om at du ikke er for tung. Okey, skal prøve dette.. veier 75.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Går sikkert fint, men ikke overdriv. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Ta en for hver gang du går forbi stangen. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Kjør maks hver dag. Jeg sleit veldig med chin ups før jeg også, klarte så vidt 2. Nå klarer jeg 9. Det jeg har gjort er å kjøre chins hver gang jeg er ved stanga. Ikke mange sett, men tar så mange jeg klarer. Også prøver jeg å være kreativ, forskjellig grep, gjør forskjellige ting på stanga osv. Dette gjorde jeg for å ikke bli lei. Pluss at jeg har 3 ganger i uka der jeg kjører chin ups. Maks med reps 4 sett. Det er veldig frustrerende i starten. For det går litt seint, men når man kommer til rundt 5 reps på maks så har man mye mer "muligheter" Endret 1. desember 2010 av Sno Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Få noen til å støtte deg litt, og dytte deg litt oppover. Man øker ganske fort i chins. Går mye på teknikk. Så bare fortsett å prøvd litt metoder med folk som dytter deg, og blant annet stol under for å støtte deg litt med beina. Lykke til Lenke til kommentar
mopani Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 Klarte 3 idag:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Kjøp deg et treningsstrikk av denne typen her eller liknende: http://myrevolution.no/nettbutikk/utstyr f.eks mini eller monster mini. Træ strikken rundt stangen, ha en fot inni, og da kan du trene flere reps og få inn litt mengde i treningen siden strikken avlaster noen kg. Å hoppe opp og å holde igjen på vei ned av løftet kan også være en god øvelse. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (...) Å hoppe opp og å holde igjen på vei ned av løftet kan også være en god øvelse. Signerer. Kjenner det godt i underarmene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå