Max-Mekka Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Heihei. For noen år siden kjøpte jeg et par øreklokker på Elkjøp til rundt 1000-lappen som jeg ønsker å kjøpe igjen. Greia var at den var defekt så jeg måtte levere den inn igjen, men ønsker å finne den slik at jeg kan kjøpe den, men veit ikke hvilket merke det er. Hodetelefonene var store, og putene i den var i tempur. Det var også et lite lag med noe kashmir/ullstoff som var trukket over selve putene og høyttalerne på hodetelefonene slik at stoffet formet seg rundt ørene når jeg tok den på. Det som var så fint med dette headsettet var at det varmet sånn og det var, så vidt jeg husker, veldig god lyd i det. Noen som har noen peiling på hvilke hodetelefoner dette kunne vært? Prøvd å google, men ikke fått noe svar. Det kan også legges til at de var mørke, med sort og mørk grå farge. Svar mottas med stor takk! Max Endret 1. desember 2010 av Max-Mekka Lenke til kommentar
Max-Mekka Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg fant det ut etter at jeg fant en annen kvittering, så trenger ikke hjelp, men hvis noen andre er interesserte i å vite det er det i alle fall headsettet Sony MDR-CD780 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå