Romis Skrevet 10. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Antall innlegg beviser bare hvor bra ditt sosiale liv egentlig er Idiotisk kommentar fra din side. Jeez ta en spøk Forstår hvorfor du ble sinna, vill jo ikke rakke ned på livet du lever. Jeg er ikke sinna, jeg er bare veldig veldig skuffet. Tog du ann? Endret 10. januar 2011 av Romis Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2011 Good for you, sier jeg og slenger min gigantiske e-penis på bordet. (peke på antall innlegg) '' Good for you, sier jeg og slenger min gigantiske e-penis på bordet. - Sa Bytex mens han trippelpostet. '' Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Good for you, sier jeg og slenger min gignatiske e-penis på bordet. (peke på antall innlegg) Er jo ikke rat du har gigantisk e-penis da, driver å trippelposter Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Haha, nei da blir jo antallet poster tredoblet ganske fort. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Forumet hang seg helt så jeg trykket kanskje 3 ganger på svar, da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå