Romis Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Med denne posten har jeg nådd 5,000 innlegg her på forumet hvis du tar med OT postene. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Sorry mack, OT tells ikke, Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Da kan alle mine innlegg, med 2-3 unntak, strykes Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Hvorfor telles ikke OT? Bare sånn gammel vane? Mine inlegg telles når jeg skriver i OT hvertfall. Er det sånn at Ot poster ikke er like mye verdt som vanlige poster? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Hvorfor telles ikke OT? Bare sånn gammel vane? Mine inlegg telles når jeg skriver i OT hvertfall. Er det sånn at Ot poster ikke er like mye verdt som vanlige poster?Det tallet som står her:<----- øker ikke når man poster i kategorien "off topic". Det er gjerne det som blir regnet som antall innlegg... Endret 7. januar 2011 av aklla Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Da skal jeg aldri poste i OT-tråder mer ass. screw that Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Da skal jeg aldri poste i OT-tråder mer ass. screw that Haha du tuller? Hvem i svarte er det som bryr seg om antall innlegg 1 Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Da skal jeg aldri poste i OT-tråder mer ass. screw that Haha du tuller? Hvem i svarte er det som bryr seg om antall innlegg Uansett er off-topic, off-topic er bare tull. 1 Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Da skal jeg aldri poste i OT-tråder mer ass. screw that Haha du tuller? Hvem i svarte er det som bryr seg om antall innlegg Uansett er off-topic, off-topic er bare tull. Javell ja like mye diskusjon der som andre steder. 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Men, man slipper ekstremt mye unødvendig tull i off-topic med å ha det slik. Om det hadde vært tellende ville antagelig mange postet ekstremt mange poster der kun for å øke antall innlegg... Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2011 Diskusjon som foregår i Off-Topic for min del er i det meste i Den Nye Forumkafeen, som for min del alltid er av et slikt kaliber at jeg syntes de postene bør bety like mye som det poster utenfor Off-Topic gjør. Uansett er et innlegg et innlegg. Alle poster, utenom de med under 10 tegn bør telle spør du meg. Idiotisk at off-topic og vanlige poster er to forskjellige ting. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Good for you, sier jeg og slenger min gigantiske e-penis på bordet. (peke på antall innlegg) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Good for you, sier jeg og slenger min gigantiske e-penis på bordet. (peke på antall innlegg) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Good for you, sier jeg og slenger min gignatiske e-penis på bordet. (peke på antall innlegg) Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Antall innlegg beviser bare hvor bra ditt sosiale liv egentlig er 1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2011 Antall innlegg beviser bare hvor bra ditt sosiale liv egentlig er Antall innlegg beviser hvor mye du tar del i diskusjoner med andre mennesker fra forskjellige bakgrunn og med forskjellige meninger. Du kan fortsatt ha et sosialt liv selv om du poster på Diskusjon. Idiotisk kommentar fra din side. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Antall innlegg beviser bare hvor bra ditt sosiale liv egentlig er Idiotisk kommentar fra din side. Jeez ta en spøk Forstår hvorfor du ble sinna, vill jo ikke rakke ned på livet du lever. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå