ChristianL Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hei Jeg har hørt at dette objektivet skal være bra til prisen, men jeg finner ingen informasjon som tilsier at det ikke skal passe et Canon EOS 450D hus (men heller ikke info som tilsier at det fungerer). Spørsmålet mitt er derfor om det passer og om det er verdt å bruke penger på. (Jeg er ikke proff sånn BTW.) Linker til Objektivet på komplett: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=321687 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Det passer som fanken. Du kan bruke alle EF-objektiver og alle EF-S objektiver, samt objektiver laget av andre for "EOS" eller "EF". Det er et kjempeobjektiv for pengene, og veldig billig. Enkel måte å få tatt portrettbilder med liten dybdeskarphet. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Det er et utmerket lite objektiv til en billig pris, og det gjør det det er ment å gjøre. Om det er verdt prisen for deg er jo helt avhengig av hva DU ønsker å bruke det til. Hvis du har lyst til å se hva slags bilder andre tar med denne linsen er jo 50mm gruppa på Flickr et greit sted å starte: http://www.flickr.com/groups/99827226@N00/pool/ Lenke til kommentar
to88he Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Til kameraet ditt kan du bruke alle Canon objektiver produsert etter 1987. Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Ok, Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Ok, Takker for alle svar. Det positive med og kjøpe dette objektivet er at det krever litt tilbake av brukeren for å få fullt utbytte av objektivet De problemene du kan støtte på ved bruk av dette objektivet er at dybden i fokus er veldig liten,så du burde bruke kun et fokuspunkt. Du kan heller ikke "zoome" med dette objektivet men det er du sikkert klar over.Du burde også bruke dette objektivet på AV-innstillingen på snurrehjulet så du selv kan bestemme hvilken blender som fungerer best til spesifikke bilde. Er det noe du lurer på så bare spør i vei Og forresten,velkommen til forumet Endret 1. desember 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå