Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Mørk flekk på penis!

Gjest Hjelp?!

Anbefalte innlegg

Gjest Hjelp?!

Hei.

Ble operert for Phimose (trang forhud) i dag. Full omskjæring. Fikk full narkose, og alt virket til å ha gått greit. Dette skjedde i 10-11 tiden i dag. Gikk nyss på do for 2. gang etter operasjonen, og oppdaget en større mørk flekk på høyre side av penis, ca midt på! Har ikke noen hudfølighet der, men har det på resten av skaftet. Flekken er på størrelse med en stor en-kroning, og det virker muligens som jeg har fått en hevelse der.

Er kjemperedd for at det kan ha skjedd noe med junior! Er dette normalt, eller kan det være alvorlig? Trenger svar fort, hvis ikke ringer jeg nødnummer!

Gutt 19.

For ordens skyld, jeg vet ikke hvor mange rare henvendelser dere får her, men dette er ikke trolling!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke gidd å ring nødnummer. Det er ikke akutt krise.

Gå til legen.

Hvis ikke kan du lete på Lommelegen (trykk på meg) og lignende. Spør "kloke klara" eller hva hun nå heter.. Men mest anbefalt er selvfølgelig lommelegen/ fysisk lege.

Og protip: Ikke vent med å gå til legen. Det vil du oftest angre på.

Og det er IKKE flaut å vise Truls til legen. Det er ikke noe han ikke har sett før. Det er ikke "sykdommen" heller.

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...