Kranjcar Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Strømmen står i, batteriet står i, men det står bare: "0 % tilgjengelig (koblet til, lader ikke)". Hvorfor lader den ikke? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Pctype? Ladertype? Kjøpsdato? Annen info? Lader kan være ødelagt men "merkbar for pcen" (plugget i) Funker batteriet? Endret 1. desember 2010 av Diskutant Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Batteri kan være ødelagt. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Usikker på modellen, men det er en Compaq-PC. Kjøpte den vel for et drøyt år siden for 4000,- tror jeg det var. Batteriet holder vel i 1 min etter jeg tar ut laderen, så batteriet er vel ikke ødelagt? Takker for hjelp! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Høres vel i høyeste grad ødelagt ut om det bare varer et minutt. Har du ladet det helt ut? Blir pcen veldig varm? Har den ligget lenge uten strøm noen gang? Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Høres vel i høyeste grad ødelagt ut om det bare varer et minutt. Har du ladet det helt ut? Blir pcen veldig varm? Har den ligget lenge uten strøm noen gang? Hvor mye koster nytt batteri? PC-en blir veldig varm kanskje 2 ganger i døgnet. Ja, hender den ligger et par timer uten strøm, men det er ikke særlig ofte. Endret 1. desember 2010 av Kranjcar Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Det er i hovedsak fire ting som dreper litium batterier: 1. Varme 2. Tid (gradvis degradering) 3. Å bli ladet helt ut 4. Å bli ladet helt ut og så bli liggende uten strøm noen dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå