Kasp0me Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Noen som har bra tips til å komme over en person? Hvordan man skal bryte seg ut av kjærligheten? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Trene spenst. Da hopper du kanskje høyt nok. 6 Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Spør om tillatelse først. Noen synes at det blir grisete og ekkelt. 8 Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Ja jeg skrev dette innlegget her for morroskyld Skjønner opplegget da jeg er sånn selv, men nå gjelder det faktisk! Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) . Endret 23. februar 2012 av Diskutert Lenke til kommentar
nnys Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Tja... Prøv og finn de negative sidene ved exen og i forholdet. Ikke fokuser på de positive. Slett alt av minner du har fra henne, eller bare legge alt i en boks hvis det blir for vanskelig. La være å høre på sanger som minner om henne også. Gå ut og møt jenter, selvom det kan være vanskelig. Sosialisere deg så mye som mulig... Kjærlighetssorg er ikke noe lett i det hele tatt, og føles helt for jævlig, men prøv heller å se på dette som en erfaring som du tar med videre senere i livet. 1 Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Har hatt en del forhold under kappen, men det her var spesielt i forhold til noe av det jeg har vært borti. Naturlig forelskelse, som har endt med ingenting. Fått så mange håp og fått dem knust. Vet at det er viktig å være sosial. Skal gjøre så godt jeg kan hvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Kykelikokos Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hvordan jeg glemte dama mi: Slettet telefonnumret hennes fra kontaktlista, og alle meldingene fra henne. Slettet henne fra MSN, Nettby og Facebook. Inkludert de meldingene jeg fant fra henne der. Kastet alle tingene jeg har fått fra henne, til og med smykkene gikk i søpla eller i doskåla. Slettet alle bildene jeg har av henne, og kastet bildene jeg har fått av henne. Tar ikke noen som helst kontakt med henne lenger. Hun var utro og oppførte seg som om hun var 6 år gammel. Så, lett som en plett! Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Mange bra tips, men den fæle følelsen sitter uansett hva jeg gjør liksom. Er med venner, hu er i hodet mitt. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 godt tips! Se på disneychannel! hvis du så på det som liten bringer det gamle minner! (ja, seriøst forslag) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå