Hagland Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 En liten utfordring; hvordan kan man redigere orginal innholdet i en epost man svarer på eller videresender? Har ikke funnet noen av de nye smart telefonene som støtter dette, har blant annet testet HTC, Nokia og Samsung (inkl. Galaxy Tab). Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hmm dette har jeg ikke testet før. Testet akkurat på iPhone, og der kan man redigere teksten man videresender i allefall. Litt usikker på å legge ved bilder osv. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg testet akkurat nå, og det funker fint å redigere original teksten når man velger svar på epost på min HTC Desire Z. Jeg blar bare ned til teksten som er sitert, og trykker der, så kommer det opp en melding: Laster sitert tekst. Så kan jeg redigere så mye jeg vil. Og så kan jeg skrive svaret mitt, og så sende den avgårde. Om du vil, så send meg en epost på: Og så skal jeg redigere svaret, og sende tilbake til deg. Kanskje skriv noen spørsmål eller noe som du vil at jeg skal svare direkte på i den siterte teksten. Dette funker ikke må min vanlige HTC Desire telefon, med Android 2.2 (snart to uker gammel). Så det må være en ny funksjon i HTC Desire Z versjonen, og ikke i selve Android. Lenke til kommentar
Hagland Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 Takk for hjelp/ testing, har lett etter løsning på dette lenge. Sender deg en epost Kenneth, supert om du kan svare med redigert tekst så jeg får se resultatet. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Har gjort det nå. Går ut i fra at dette både funker på Desire HD og Desire Z, siden de kjører samme programvare. Men Desire Z funker i alle fall. Det fungerer ikke på vanlig Desire med Android 2.2 (og da heller ikke Android 2.1) Lenke til kommentar
twb Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 To muligheter: 1. Lagre svaret som kladd, så åpne kladden, da kan sitert tekst redigeres direkte. 2. Bytt e-postklient. Jeg bruker K-9, sitert tekst kan redigeres direkte. HTC Desire. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå