Gå til innhold

Forslag til spill og redigeringsPC til 8000?

Anbefalte innlegg

hei jeg skal kjøpe meg ny pc.

jeg er villig til å bruke 8000kr på den

pc skal kun brukes til spill og redigering i sony vegas, cinema 4d, Adobe After Effects CS4 og Photoshop CS5 hva er den billigst pc-en jeg for tak i som kan kjøre mw2 på fult med en stabil fps ? jeg skal og kunne filme gameplayen med xfire eller fraps. takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

for 8000kr kan du få en ypperlig gamer til dine behov på komplett.no. gå på komplett gamer "monthly edition" her:komplett gamer

trykk på "konfigurer selv" for å velge bedre komponenter.

velg dette:

-kabinett: CM Storm Scout Midi Tower Sort Vifter:

-strømforsyning: Corsair TX 650W PSU ATX 12V V2.2, 80 Plus

-prosessor: AMD Phenom II X4 955 Black Edition Quad Core, 3,2Ghz

-hovedkort: Gigabyte GA-890GPA-UD3H, Socket-AM3 ATX, AMD890GX+SB850

-harddisk: Western Digital Caviar® GreenPower™ 1TB Sata

-skjermkort: XFX Radeon HD 6850 1GB GDDR5 PCI-Express 2.0

resten kan styå slik det er. 4 gb ram holder i massevis.

-Så tar du bort (trykk ikke valgt) på mus, musmatte, høytalere, tastatur, spill, gamertilbehør ol du ikke trenger.

Da har du en ypperlig gamer. Hvordan vet jeg det? Jo jeg har IDENTISK pc som jeg også kjøpte på komplett for par mnd siden. ALT er det samme, men jeg har litt dårligere skjermkort. jeg har nemlig saphire radeon 5770 hd. Den som jeg nevnte ovenfor er bedre enn min, og du burde kjøpe den om du har tenkt å filme under spilling.

Jeg nevner denne pcen fordi jeg har den selv og er kjempefornøyd med den! Spiller alle nye spill på max uten noe problem. med det skjermkortet vil du sikkert få det enda bedre. i hvert fall med tanke på å filme under spilling. jeg spiller Black ops nå for det meste.

Her ser du hvordan det funker på min pc. se min youtube video

seff er youtube av dårligere kvalitet, under spillingen er grafikken helt rå!

si gjerne hva du mener...

Da er prisen akkurat 8000kr. om du er villig til å betale 400kr ekstra kan du eventuelt velge enda bedre skjermkort, nemlig:XFX Radeon HD 6870 1GB GDDR5 PCI-Express

Håper dette var til hjelp. lykke til med kjøpet.

Endret av elscorpio
Lenke til kommentar

HVA ER PROBLEMET DITT? folk prøver å kjøpe en god gamer til lav pris. jeg prøver å gi folk tilbakemelding om en stasjonær gamer til lav pris, som jeg mener er veldig god. jeg kan uttale meg mye for om den pc-en fordi jeg har den selv. komplett.no har fine gamere til lav pris. må jo få lov til å råde folk ikke sant? skjønner ikke argumentet ditt... høpløst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...