Rubberduckie82 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Forsöker å oppdatere min PSP, har ver.3.52 nå, har lagt til ver 6.35 på minnekortet under game>update. så går jeg til Game>memory stick på menyen, der finner den PSP update ver 6.35, men når jeg trykker der kommer fölgende feilmelding opp - The game could not be started. (DADADADA) noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Cubus Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Forsöker å oppdatere min PSP, har ver.3.52 nå, har lagt til ver 6.35 på minnekortet under game>update. så går jeg til Game>memory stick på menyen, der finner den PSP update ver 6.35, men når jeg trykker der kommer fölgende feilmelding opp - The game could not be started. (DADADADA) noen som kan hjelpe? Sjekk link: How to update your PSP! Lenke til kommentar
Rubberduckie82 Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 Takk. har gjort alt dette. men har tydeligvis samme problem som mange har. kommer bare opp feilmeldingen: game could not be started (dadadada) Lenke til kommentar
Rubberduckie82 Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 jaha! fant nettopp ut at feilmeldingen (dadadada) står for dark-alex som lager ulovlig programvare for psp.. hva fa..!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå