Gjest Henrik Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hei Traff ei utrolig flott jente i desember for 2 år siden, kom i god kontakt med henne og vi virket begge to veldig interessert i hverandre. Vi gjorde ikke mer utav det der og da, men hun ville bli med hjem osv, men jeg skulle reise klokken 5 om morgningen dagen etter, så sa nei til dette. Da februar kom, la hun meg til på facebook, og vi kom i kontakt igjen, følelsene var der fremdeles, og vi ble kjærester 5-6 måneder senere. Vi har idag et fantastisk forhold, men tenker på noe hun fortalte meg før vi ble sammen. Som tidligere nevnt traff vi hverandre i desember, så tok hun kontakt med meg igjen i februar, det vil si det gikk 2-3 måneder. Det viste seg da at hun hadde hatt sex med en annen person i slutten av den desembermåneden vi traff hverandre. Dette er en tanke som av og til plager meg. Hvorfor hadde hun sex med en annen? var det fordi jeg ikke var interessant nokk? eller fordi vi såvidt hadde snakket osv.... Burde jeg reagere så utrolig negativt på dette? vi er begge 20 år Vil bare høre deres kommenterer, takk Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Om dere ikke hadde noen form for forhold ser jeg ingen grunn til at hun ikke skulle hatt sex som hun ville, egentlig helt frem til dere fikk et forhold (altså også etter hun tok kontakt i februar). Det har trolig absolutt ingenting med deg å gjøre. Selv om hun hadde synes du var superinteressant og alt dette, er ikke det noen grunn til at hun ikke skal ha sex med noen andre. Jeg synes ikke du burde reagere negativt i det hele tatt, faktisk burde du ikke tenke på det en gang. No harm done Dere er sammen nå, og frem til hun har sex med noen mens dere to fremdeles er sammen er det ingen grunn til bekymring. Lenke til kommentar
Gjest Henrik Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Kan forresten legge til at da jeg snakte me henne om dette nylig forklarte hun : Hun var utrolig interessert i meg etter første gang hun traff meg osv, og at hun ville treffe meg mer, men turte ikke ta kontakt med en gang osv. Alikevell hadde hun sex med en annen, da jeg spurte henne hvorfor, sa hun "vet ikke" tenkte ikke noe særlig på det osv. Men synes det er en ekkel men får uansett en ekkel følelse i kroppen når jeg tenker på det. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Mitt beste tips ville vært å ikke tenke på det. Nå tenker du sikkert: "Det er faktisk ikke så lett å bare la det ligge, da." Vel, jo. Det er bare helt opp til deg selv. Skal du henge deg opp i detaljer som skjedde for to år siden og som ikke betyr noe som helst nå (let's face it) så må du bare slutte å tenke på det. Det finnes uendelige mengder mennesker som fokuserer altfor mye på de negative tingene som skjer i livene deres, og tar for gitt alt det gode som skjer. Jeg er en av de, men det trenger ikke du å være. Kjæresten din gjorde ingenting galt og så lenge dere har det bra nå, så er alt i orden. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Du avviste hun, hun godtok det og lot livet gå videre. Litt seinere ble det til at dere møtte hverandre igjen. 4 Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Tenker du hadde gjort det samme om en pen jente banka på døra di. Lenke til kommentar
Delectatio Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Små saker som det ikke er vits å henge seg opp i en gang. Spesielt om dere akkurat hadde møtt hverandre og bare snakket. Dere var jo forsåvidt bare ''venner''. Endret 2. desember 2010 av Sandra Sundet Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Du sa jo net takk til å se henne dagen før du dro. Hvis du ikke tok kontakt med henne igjen etter det, er det jo ganske tydelig at hun ikke trodde det ble noe av. Og tenkte det ikke gjor noe at hun hadde sex med en annen. Some got needs! Endret 3. desember 2010 av Nyskjerrigperen Lenke til kommentar
Gjest Henrik Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Det er derfor jeg sier at dette plager meg... Hadde jeg bare tenkt "kjør på" den kvelden, så hadde ikke hun hatt sex me denne personen. Det er det som plager meg sånn Lenke til kommentar
Gjest jente Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg møtte en fantastisk fyr i sommer, og vi hadde en uke der vi var sammen. Begge to var ganske into hverandre, så det var vel et slags miniforhold. Etter denne uken drog vi hver vår vei uten å ha snakket noe om at vi skulle fortsette det. Vi snakket endel sammen på telefon og sånt, og holdt kontakten. Etter en stund ble det til at vi ble sammen fordi vi savnet hverandre sånn. Jeg bærer da ikke nag for at han hadde sex med en annen jente når vi var sammen. Det samme synes jeg gjelder deg. Dere hadde vel egentlig bare møttest for en kveld og ikke gjort noe seriøst utav det. Da kan du ikke bli sur for at hun var sammen med noen andre når dere bare hadde møttest en kveld på byen(?). Du bør heller se på det som en kjempestor bonus at hun faktisk tenkte så mye på deg at hun la deg til på facebook 2 -3 mnd etterpå Lenke til kommentar
Gjest jente Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg møtte en fantastisk fyr i sommer, og vi hadde en uke der vi var sammen. Begge to var ganske into hverandre, så det var vel et slags miniforhold. Etter denne uken drog vi hver vår vei uten å ha snakket noe om at vi skulle fortsette det. Vi snakket endel sammen på telefon og sånt, og holdt kontakten. Han hadde sex med en jente han møtte på byen en kveld. Etter en stund ble det til at vi ble sammen fordi vi savnet hverandre sånn. Jeg bærer da ikke nag for at han hadde sex med en annen jente når vi ikke var sammen. Det samme synes jeg gjelder deg. Dere hadde vel egentlig bare møttest for en kveld og ikke gjort noe seriøst utav det. Da kan du ikke bli sur for at hun var sammen med noen andre når dere bare hadde møttest en kveld på byen(?). Du bør heller se på det som en kjempestor bonus at hun faktisk tenkte så mye på deg at hun la deg til på facebook 2 -3 mnd etterpå Fikset innelegget mitt. Ble jo helt feil ! Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Seriøst? Du liker ikke at dama har lekt med noen andre før deg? Nei, det burde ikke plage deg overhodet - alternativt, grow some balls! 1 Lenke til kommentar
Gjest Henrik Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Takker for alle svar! Synes dere har gode poeng og synsvinkler Men klarer bare ikke å forstår hvorfor dette plager meg! det er et mysterium... Litt dumt at jeg ikke klarer å bli kvitt tanken. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Er vel ingen som liker å tenke på at damen har pult andre. Men sånn vil det alltid være, etterhvert vil du nok ikke bry deg om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå