Gå til innhold

Hvilken browser bruker du på din Android-telefon?

64 stemmer

1. 1. Hvilken browser bruker du?

• Stock Android-browser (uansett versjon)
      30
    • Dolphin HD
      14
    • Fennec (Firefox)
      1
    • Opera Mini
      7
    • Skyfire
      0
    • Miren
      7
    • Annen
      0
    • Opera Mobile
      5

Anbefalte innlegg

Vil du vite mer?

Hvorfor har du ikke tatt med XX?

Jeg har kun tatt med de mest populære og de som er mest referert til her på forumet og andre forum jeg er på.

Min favoritt er helt klart Miren browseren. I motsetning til flere av browserene på lista så "formaterer" Miren f. eks foruminnlegg slik at man ikke må scrolle sidelengs. Den er meget kjapp til å laste sider og jeg liker godt den favorittoversikten ala Chrome og Opera hvor du kan legge de mest brukte sidene dine for rask tilgang.

Endret av LtdEdFred
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Miren er en bra browser og jeg liker den bra, men jeg bruker standard nettleser i android 2.2 fordi den fyller hele skjermen, og er veldig enkel å bruke. Brukte tidligere Dolphin på min Hero, men ble aldri komfortabel med å finne bokmerker og oppdatere sider.

Lenke til kommentar

Miren er en bra browser og jeg liker den bra, men jeg bruker standard nettleser i android 2.2 fordi den fyller hele skjermen, og er veldig enkel å bruke. Brukte tidligere Dolphin på min Hero, men ble aldri komfortabel med å finne bokmerker og oppdatere sider.

Da synes jeg du skal gi Dolphin hd en ny mulighet. Bokmerker finner du ved å dra fingeren over skjermen (fra venstre til høyre). Da får du opp en sidebar med bokmerker. Etter min mening langt mer elegant enn stock.

Lenke til kommentar

Da synes jeg du skal gi Dolphin hd en ny mulighet. Bokmerker finner du ved å dra fingeren over skjermen (fra venstre til høyre). Da får du opp en sidebar med bokmerker. Etter min mening langt mer elegant enn stock.

Ikke for å "angripe" favorittbrowseren din, men jeg fant den løsningen veldig irriterende. Når jeg skulle scrolle frem og tilbake til sider så fikk jeg ofte "tak i" de "sidebarene".

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Det er så vidt jeg vet ingen hover-funksjon som det er i en tradisjonell nettleser der du bare kan bevege pila over en link og så ser du hvor linken fører, men i Miren kan du longpresse så åpner det seg et vindu med diverse muligheter (bl.a åpne vinduet i ny fane osv) og der ser du URLen linken fører til uten at du må laste siden. Vet ikke om det var det du håpet på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...