TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 CT, banner dere for å lese feil igjen. Jeg sa ikke at jeg hadde sett på fotball og skihopping. 😲😲🥴 Det har jeg ikke. Fotball derimot, er helt uaktuelt fra min side og følge med på. Jeg er ikke fotball glad person. 🖐️ Men hopprenn hadde jeg sett på, hvis jeg viste at det gikk på tv. ☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene snakket om at SprengeMobil hadde sett på fotball og skihopping på tv vi.👀👀⚽⚽⛷️⛷️📺📺 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 CT, banner dere for de er også trøtte med lik linje som meg, så det nå. Når jeg gikk tilbake og tittet igjen. Min feil. 🥴😲😩 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene sier at det går bra vi.😊😊☺️☺️🥰🥰 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 CT, banner dere for nå går de. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for å se at Cassidy Tvillingene sa at det går her i dag. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Banner Ciaran og Ciara for å se hva TheDark så nylig. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene så nettopp det vi.👀👀👱♂️👱♀️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 CT, banner dere for ha sett på meg spille et horrorfaing spill i dag. 👻👻👻 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Banner TheDark for å få med seg nå at Ciaran og Ciara har sett streamen hans, det har jeg også. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene har sett på streamen til TheDarkSycamore-SCM i kveld vi.👀👀🎮🎮👻👻 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Banner Ciaran og Ciara for å bekrefte at de to har sett på streamen til TheDark i kveld. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ser på søndagsstreamen til TheDarkSycamore-SCM som en fin avslutning på helgen vi. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Banner Ciaran og Ciara for å se på den som en fin avslutning på helgen, det gjør jeg også. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene gleder oss allerede til neste søndagsstream.🥰🥰🎮🎮 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Banner Ciaran og Ciara for å glede seg allerede til neste søndagsstream, noe jeg også gjør. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Banner SprengeMobil for nå ble Cassidy Tvillingene de to første til å banne den 7. November 2022.🏆🏆 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. november 2022 Del Skrevet 7. november 2022 CT, banner dere for å snakke om å bli den første. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. november 2022 Del Skrevet 7. november 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene har mye mer erfaringer fra oppveksten vår å bli de siste enn vi har å bli de første vi. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. november 2022 Del Skrevet 7. november 2022 Banner Ciaran og Ciara for å ha mye mer erfaringer fra oppveksten sin i å bli de siste enn de to har i å bli de første. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå