Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. november 2022 Del Skrevet 2. november 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene skriver det som er naturlig for oss å skrive vi.✍️✍️ 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. november 2022 Del Skrevet 2. november 2022 Banner Ciaran og Ciara for å bli konge og dronning av side 9960 nå, ser jeg. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. november 2022 Del Skrevet 2. november 2022 Banner SprengeMobil for å se at Cassidy Tvillingene fikk den æren av å bli Kongen og Dronningene av side 9960.👑👑 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. november 2022 Del Skrevet 2. november 2022 Banner Ciaran og Ciara for å se hva jeg så nå nettopp. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. november 2022 Del Skrevet 2. november 2022 Banner SprengeMobil for å bekrefte hva Cassidy Tvillingene så nå nettopp.👱♂️👱♀️👀👀 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. november 2022 Del Skrevet 2. november 2022 Banner Ciaran og Ciara for å bekrefte min bekreftelse. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. november 2022 Del Skrevet 2. november 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene bekrefter så veggene rister, taket letter og gulvet gir etter vi. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2022 Del Skrevet 3. november 2022 Banner Ciaran og Ciara for å ha ventet i 22 timer på å bli bannet av meg. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november 2022 Del Skrevet 3. november 2022 Banner SprengeMobil for du trengte bare vente i 8 minutter på å bli bannet av Cassidy Tvillingene.👱♂️👱♀️ Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2022 Del Skrevet 3. november 2022 Banner Ciaran og Ciara for å si at jeg trengte mye kortere ventetid på å bli bannet av de to. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november 2022 Del Skrevet 3. november 2022 Banner SprengeMobil for det var nettopp det Cassidy Tvillingene sa. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2022 Del Skrevet 3. november 2022 Banner Ciaran og Ciara for å bli de to første til å banne den 4. november 2022. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november 2022 Del Skrevet 3. november 2022 Banner SprengeMobil for å se at Cassidy Tvillingene fikk æren av å bli de to første til å banne den 4. November 2022.🏆🏆 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2022 Del Skrevet 3. november 2022 Banner Ciaran og Ciara for å se hva jeg så nå nettopp. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november 2022 Del Skrevet 3. november 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene så nettopp det vi.👀👀👱♂️👱♀️👍👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 (endret) CT, banner dere og @SprengeMobil for beklager at jeg kan virke litt som en festbrems nå. Er ikke sint på noen måter, er bare litt oppgitt. Nå syns jeg det har blidt mye konge og dronning snakk også. Jeg personlig kan ikke noe for at jeg liker at ha det variert. Blir fort lei og oppgitt, hvis mye av det samme går for mye igjen. Jeg vet jo at jeg kan ikke nekte folk å bruke de ordene som er naturlig for dem, på noen måter. Bruk dem med omhu, i steden for. Sånn at det samme ordene ikke går igjen. PS: Dette blir den siste klagingen fra meg på en stund. 😊 Endret 4. november 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 Banner TheDark for å ha med en blindpassasjer på banningen sin for ørtende gang her. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 (endret) Spre-M, banner deg for å ikke test streame nå fra Ps5, slik jeg gjorde. Endret 4. november 2022 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 Banner TheDark for å få meg til å lure på hvordan klarer du å vite at jeg ikke gjør det? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ser at du lurer på vi.👀👀 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå