SprengeMobil Skrevet 2. november 2022 Del Skrevet 2. november 2022 Banner Ciaran og Ciara for å ha sett nettopp det. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. november 2022 Del Skrevet 2. november 2022 Banner SprengeMobil for nå fikk Cassidy Tvillingene kronet deg til kongen av side 9959 vi.👑👑 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. november 2022 Del Skrevet 2. november 2022 CT, banner dere for å krone nå. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. november 2022 Del Skrevet 2. november 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene ble Kronprinsen og Kronprinsessen av side 9959.👑👑🤴👸 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. november 2022 Del Skrevet 2. november 2022 CT, banner dere for å se feil. 😏😏 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. november 2022 Del Skrevet 2. november 2022 Banner TheDark for å se feil selv. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. november 2022 Del Skrevet 2. november 2022 Banner SprengeMobil for å ha rett i at TheDarkSycamore-SCM så feil her i sted, fordi Cassidy Tvillingene ble nummer 2 til å banne på side 9959. Og dermed ble vi to Kronprinsen og Kronprinsessen av denne siden her.👑👑🤴👸 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. november 2022 Del Skrevet 2. november 2022 Spre-M, banner deg for han vil at jeg skal se feil. 😝 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. november 2022 Del Skrevet 2. november 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for å bomme på Cassidy Tvillingene så det synger her.👨🎤👩🎤🤣🤣 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. november 2022 Del Skrevet 2. november 2022 (endret) CT, banner dere for å oppfatte helt feil av det jeg sa på min første post på denne siden. Dere var jo de siste som postet på forrige side. Dermed kronet dere Spre-M på denne siden. Så derfor sa jeg "CT, banner dere for å krone nå." Sa ikke at de ble kronet. 😐😐 Endret 2. november 2022 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. november 2022 Del Skrevet 2. november 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene beklager at vi misforsto deg i sted, men vi alle kan ta litt feil av og til. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. november 2022 Del Skrevet 2. november 2022 CT, banner dere for å bøye seg nedi støvet nå. 😁😁😁 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. november 2022 Del Skrevet 2. november 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for å se at Cassidy Tvillingene bøyet oss ned i støvet her i sted.🙇♂️🙇♀️🤣🤣 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. november 2022 Del Skrevet 2. november 2022 CT, banner dere for nå nærmer jeg meg 1000 timer tilsammen på Elden Ring. Her er alle mine savene/karakterene mine i det spillet. Tilsammen alle spilletiden blir det ca 971 timer. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. november 2022 Del Skrevet 2. november 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene forstår at du liker godt Elden Ring spillet.👍👍🎮🎮 Og vi to gratulerer deg med å ha spilt i cirka 971 timer.🏆🏆 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. november 2022 Del Skrevet 2. november 2022 Banner Ciaran og Ciara for å bli korrigert av TheDark, og for å bli de to første til å banne den 3. november 2022. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. november 2022 Del Skrevet 2. november 2022 Spre-M, banner deg for å se at CT ikke bruker andre ord for gratulerer, sånn som, congratz, gratz, så artig da, kult, osv. 😐😐 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. november 2022 Del Skrevet 2. november 2022 (endret) Banner TheDark for å se hva jeg ser, og for å ha rett munn to ganger, og for å leke lærer nå. Endret 2. november 2022 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. november 2022 Del Skrevet 2. november 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene sier gratulerer når vi gratulerer vi. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. november 2022 Del Skrevet 2. november 2022 Banner Ciaran og Ciara for å si det, TheDark ønsker gjerne variasjoner utenom det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå