Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. oktober 2022 Del Skrevet 6. oktober 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene liker både å gi og få natta hilsener vi.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. oktober 2022 Del Skrevet 6. oktober 2022 CT, banner deg for å stjele min planlagte kroneseremoni. 😳😳🥴 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. oktober 2022 Del Skrevet 6. oktober 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for å si deg til Cassidy Tvillingene vi er her begge to. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. oktober 2022 Del Skrevet 6. oktober 2022 CT, banner dere for å gråte over noe som er meningsløst. 😳😳 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. oktober 2022 Del Skrevet 6. oktober 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene mener at noen må jo også gråte over det meningsløse da.😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. oktober 2022 Del Skrevet 7. oktober 2022 Banner C DE GRINTE DA I STED OK DET CC’3R😁😁 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. oktober 2022 Del Skrevet 7. oktober 2022 Banner MR SPEED for nå er ikke Cassidy Tvillingene grinete lengre, nå er vi blide som to soler vi.🌞🌞 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. oktober 2022 Del Skrevet 7. oktober 2022 Banner CC de ble 2 soler da 😁😁 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. oktober 2022 Del Skrevet 7. oktober 2022 Banner MR SPEED for å si at Ciaran og Ciara ble to soler. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. oktober 2022 Del Skrevet 7. oktober 2022 (endret) Spre-M, banner deg for å ikke ha snudd døgnet helt nå, slik jeg har gjørt igjen. Jeg våknet for noen få minutter siden. Endret 7. oktober 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. oktober 2022 Del Skrevet 7. oktober 2022 Banner TheDark for å atter en atter en gang prøve å sende en rakett mot hjemmet mitt som tar opp alt jeg gjør som sendes tilbake til han selv. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. oktober 2022 Del Skrevet 7. oktober 2022 (endret) Spre-M, banner deg for å ha observert den liksom raketten ute i hagen sin. Og da tenker du; - Det var da svært da TheDark skal spionere på meg. Du går ut i hagen der raketten har truffet og studere den og prøver å finne kameraet. - Hvor er den forbaska kameraet, tenker du. Endret 7. oktober 2022 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. oktober 2022 Del Skrevet 7. oktober 2022 Banner TheDark for å påstå at raketten er en liksomrakett. Jeg fant den i hagen, destruerte kameraet på den, lagde en ny lunte på den, så sendte jeg den tilbake til TheDark. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. oktober 2022 Del Skrevet 7. oktober 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ser at det har foregått rakettbygging her inne vi.😉😉 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. oktober 2022 Del Skrevet 7. oktober 2022 (endret) CT, banner dere for å bli vintner til at @SprengeMobil sendte raketten i retningen mot leiligheten min. Og den knuste hele leiligheten min til pinneved. Da lager jeg en ny rakett og sender den til ham med uknuselige skjulte kameraer på den. 😜😝😛 Endret 7. oktober 2022 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. oktober 2022 Del Skrevet 7. oktober 2022 I'm banning TheDark because he's still trying to cause even more powerful invasions of my privacy. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. oktober 2022 Del Skrevet 7. oktober 2022 (endret) Banner SprengeMobil for der fikk du Cassidy Tvillingene til å måtte redigere banningen vår gitt.😉😉 Endret 7. oktober 2022 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. oktober 2022 Del Skrevet 7. oktober 2022 Banner Ciaran og Ciara for å bomme på TheDark så det synger etter. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. oktober 2022 Del Skrevet 7. oktober 2022 (endret) Spre-M, banner deg for nå synger han. Mens innebygde småe micro knott dronene mine i raketten kommer frem og svermer i huset ditt. De er usynlige for menneske øyner. 😝😝😛😜😜😝😛😝😜😝😝😜😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Endret 7. oktober 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. oktober 2022 Del Skrevet 7. oktober 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene lurer på om du har bygget opp igjen leiligheten din etter at raketten knuste den til pinneved?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå