TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. september 2022 Del Skrevet 26. september 2022 (endret) Spre-M, banner deg og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) for å enda ikke ha gratulert meg, at jeg har blidt onkel. Ble onkel i går. 🙃🙂 PS: Nå ble jeg NySiderStarterTrippelKongen. 👑👑👑 Endret 26. september 2022 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. september 2022 Del Skrevet 26. september 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene gratulerer deg kjempemasse med å ha blitt onkel, var det en gutt eller en jente du ble onkel til??😍😍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. september 2022 Del Skrevet 26. september 2022 CT, banner dere for å spørre om hva slags kjønn det ble, jeg fikk nevø. Takker, bukker og neier. 😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. september 2022 Del Skrevet 26. september 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene gjetter at du er en skikkelig stolt onkel nå.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. september 2022 Del Skrevet 26. september 2022 CT, banner dere for å spørre om jeg er solt og nå. 🙄 Så klart er jeg stolt. 😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. september 2022 Del Skrevet 26. september 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for å bekrefte påstanden til Cassidy Tvillingene.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. september 2022 Del Skrevet 26. september 2022 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Banner TheDarkSycamore-SCM for å bekrefte påstanden til Cassidy Tvillingene.😊😊 Banner CC si til TheDarkSycamore - SCM skrev (7 timer siden): Spre-M, banner deg og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) for å enda ikke ha gratulert meg, at jeg har blidt onkel. Ble onkel i går. 🙃🙂 PS: Nå ble jeg NySiderStarterTrippelKongen. 👑👑👑 GRATULLERE HAR DEVELSK MED ANGST ER VEKK NÅ SE TRÅDEN MIN I MORGEN KOMMER BILDER 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. september 2022 Del Skrevet 26. september 2022 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene tenker mye på deg nå når du har angst, og vi to ønsker deg riktig god bedring kompis.😍😍 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. september 2022 Del Skrevet 26. september 2022 Banner Ciaran og Ciara for å ønske MR SPEED god bedring, noe jeg også gjør. Men forøvrig gratulerer jeg også TheDark med å ha blitt onkel. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. september 2022 Del Skrevet 26. september 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene synes at det er viktig å komme med gratulasjoner vi. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. september 2022 Del Skrevet 26. september 2022 Banner Ciaran og Ciara for å synes at det er viktig å komme med gratulasjoner, noe jeg også synes. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. september 2022 Del Skrevet 26. september 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene er Gratulasjonsbringergutten og Gratulasjonsbringerjenten.😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. september 2022 Del Skrevet 26. september 2022 Banner Ciaran og Ciara for å sette i gang igjen produksjonen hos Gutten og Jenten AS. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. september 2022 Del Skrevet 26. september 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene holder motorene i gang på Gutten og Jenten AS vi. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. september 2022 Del Skrevet 26. september 2022 CT, banner dere for å holde en motor nå. 🥴🥴🥴 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. september 2022 Del Skrevet 26. september 2022 Banner TheDark fordi han ønsker seg en ny bamsekrig i slutten av oktober 2022. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. september 2022 Del Skrevet 26. september 2022 (endret) Spre-M, banner deg for å oppfordre til en ny bamsekrig. Endret 26. september 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. september 2022 Del Skrevet 26. september 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for hvis det er snakk om nusselige og søte kosebamser da er Cassidy Tvillingene med. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. september 2022 Del Skrevet 26. september 2022 CT, banner dere for å lure på om det er nusselige og søte kosebamser det er snakk om. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. september 2022 Del Skrevet 26. september 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene er veldig svake for nusselige og søte kosebamser vi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå