TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. september 2022 Del Skrevet 15. september 2022 CT, banner dere for å si videre til @MR SPEED at jeg forstår også det ganske godt, at det er ikke særlig å ha epilepsi. Selv om jeg ikke har det selv. Når man har det, da skal man være forsiktig med å se på blinkende skjermer. For Mr-$ sin del da er det nok lurt av ham og holde seg til lego, slik han selv sier. 😉👍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. september 2022 Del Skrevet 15. september 2022 Banner DS fant 10 lego deler under sofaen gitt 🥴😁 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. september 2022 Del Skrevet 15. september 2022 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene leser at du fant 10 Legodeler under sofaen.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. september 2022 Del Skrevet 15. september 2022 Banner CC fant flære da den hånda mi rykninger da 🥴🥴 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. september 2022 Del Skrevet 15. september 2022 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene håper at du tar det med ro og at du ikke anstrenger deg altfor mye da kompis.😍😍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. september 2022 Del Skrevet 15. september 2022 Banner CC lar det gå en timme mellom vær banning da Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. september 2022 Del Skrevet 15. september 2022 Banner MR SPEED for å fortelle Cassidy Tvillingene at det går en time mellom hver banning her inne nå.😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. september 2022 Del Skrevet 15. september 2022 Banner CC LITT FORTERE NÅ LITT BARE DA 😁😁 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. september 2022 Del Skrevet 15. september 2022 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene forstår at du vil at det skal gå litt fortere her nå.😉😉 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. september 2022 Del Skrevet 15. september 2022 CT, banner dere for å snakke om fortgang her nå. Pass på hvor dere går. 🥴🥴🥴 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. september 2022 Del Skrevet 15. september 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene kommenterte bare at MR SPEED sa at han ville at det skulle gå fortere her, vi to er forsiktige. Og vi har beina våre trygt plantet på bakken.😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. september 2022 Del Skrevet 15. september 2022 Banner CC si til ds gå gå gå gå se her da 😁😁😁😁 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. september 2022 Del Skrevet 15. september 2022 Mr-$, banner deg for nå vil han at jeg skal både se og gå nå. 🥴🥴🥴 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. september 2022 Del Skrevet 15. september 2022 TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): Mr-$, banner deg for nå vil han at jeg skal både se og gå nå. 🥴🥴🥴 Banner ds å bruke de her flittig min tur lover boy 🤪🤪🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴 ha ha ds GOOD natt ds Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. september 2022 Del Skrevet 15. september 2022 Banner MR SPEED for å si god natt, da ønsker Cassidy Tvillingene deg også en riktig god natt.😴😴 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. september 2022 Del Skrevet 15. september 2022 Banner CC GOOD OMVEND MORGEN DA 🥴🥴 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. september 2022 Del Skrevet 15. september 2022 Banner MR SPEED for å komme med en omvendt god morgen hilsen til Cassidy Tvillingene her.😉😉 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. september 2022 Del Skrevet 15. september 2022 CT, banner dere for jeg skal også ta kvelden nå. 😴😴😴 Dere får banne hver andre nå i natt. 😝😝😜 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. september 2022 Del Skrevet 15. september 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for da ønsker Cassidy Tvillingene yndlingsfinnmarkingen vår en riktig god natt.😴😴 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. september 2022 Del Skrevet 15. september 2022 Banner CC ER KALT VARMT NÅ FOR MEG 🥴🥴 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå