MR SPEED Skrevet 6. september 2022 Rapporter Del Skrevet 6. september 2022 Bannerkongen å droninga våres GOOD natt 😍bra serie Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. september 2022 Rapporter Del Skrevet 6. september 2022 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene gratulerer deg med å bli sidestarterkonge av side 9841.😍😍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. september 2022 Rapporter Del Skrevet 6. september 2022 Banner CC’Er gratulere meg selv igjen bare på pur f—n da for verdens beste serie da HALO 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. september 2022 Rapporter Del Skrevet 6. september 2022 Banner MR SPEED for å bli sidestarterkonge av side 9841. Gratulerer! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. september 2022 Rapporter Del Skrevet 6. september 2022 Banner SM tenkte lage det her da 😍😍👉😁 Loffeskiver med peanøttsmør og bannanmos skal steke det veldig raus porsjon med smør da hvis du dere har smakt det si i fra da 😁😁 @SprengeMobil @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. september 2022 Rapporter Del Skrevet 6. september 2022 (endret) @MR SPEED, banner deg for jeg har aldri hatt sansen for peanøttsmør. Bananmos derimot digger jeg. 🥰🥰 Endret 6. september 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. september 2022 Rapporter Del Skrevet 6. september 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene er ikke så glade i peanøttsmør heller, men vi liker bananmos sånn passe.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. september 2022 Rapporter Del Skrevet 6. september 2022 CT, banner dere for jeg sa ikke at jeg ikke spiser det, kan gjerne spise det hvis jeg får det servert. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. september 2022 Rapporter Del Skrevet 6. september 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene antydet ingenting, vi to sa bare hva vi liker litt og hva vi ikke er så glade i.😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. september 2022 Rapporter Del Skrevet 6. september 2022 Banner Ciaran og Ciara for å ikke ha antydet. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. september 2022 Rapporter Del Skrevet 6. september 2022 Spre-M, banner deg for å antyde @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) sin antyding. 🥴🥴🥴 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. september 2022 Rapporter Del Skrevet 6. september 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for å se at antydningen til Cassidy Tvillingene ble antydet her i sted.😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. september 2022 Rapporter Del Skrevet 6. september 2022 banner CC’Er det under gikk dere på 5 på døper alle 3 tiø fjols til fjels da gratis det under var favoritt maten til KING OF ROCK AND FOR EVER THE KING ARE KING MR SPEED skrev (5 timer siden): Banner SM tenkte lage det her da 😍😍👉😁 Loffeskiver med peanøttsmør og bannanmos skal steke det veldig raus porsjon med smør da hvis du dere har smakt det si i fra da 😁😁 @SprengeMobil @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @TheDarkSycamore - SCM HA HA HA HA LYKKE TIL SNORKER ODDA KOMMER 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. september 2022 Rapporter Del Skrevet 6. september 2022 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene har smakt peanøttsmør før, men vi likte det ikke noe særlig. Bananmos spiste vi en del da vi var liten, men vi liker det sånn passe da.😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. september 2022 Rapporter Del Skrevet 6. september 2022 Banner Ciaran og Ciara for å ha smakt peanøttsmør før. Da jeg var liten, trodde jeg det het "Pianosmør". Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. september 2022 Rapporter Del Skrevet 6. september 2022 Banner SprengeMobil for å fortelle Cassidy Tvillingene at du trodde at peanøttsmør het pianosmør da du var liten. Hvis det hadde hetet det, og du hadde spist mye av det så hadde kanskje du vært en verdensberømt pianist i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. september 2022 Rapporter Del Skrevet 6. september 2022 CT, banner dere for å skratte matte tatte sånn nå. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. september 2022 Rapporter Del Skrevet 6. september 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene følte en sånn enorm trang til å gapskratte her i sted.😉😉 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. september 2022 Rapporter Del Skrevet 6. september 2022 Banner Ciaran og Ciara for å le av det jeg skrev i sted. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. september 2022 Rapporter Del Skrevet 6. september 2022 Banner SM GOOD natt Odda kommer nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå