SprengeMobil Skrevet 31. august 2022 Rapporter Del Skrevet 31. august 2022 Banner Ciaran og Ciara for å ha vært i forklaringsmodus for første gang på lenge. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. august 2022 Rapporter Del Skrevet 31. august 2022 Banner SprengeMobil for å ha rett i det, og Cassidy Tvillingene gratulerer deg med å bli sidestarterkonge av side 9832.😍😍 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 31. august 2022 Rapporter Del Skrevet 31. august 2022 Banner Ciaran og Ciara for å gi meg kveldens første fulltreffer, og å gratulere meg med å bli sidestarterkonge av side 9832 nå. Takker og bukker og neier! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. august 2022 Rapporter Del Skrevet 31. august 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ser at du tok deg en økt med kveldsgymnastikk her inne nå.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. august 2022 Rapporter Del Skrevet 31. august 2022 CT, banner dere og @SprengeMobil for å piss poste mye mellom min forrige post og denne her. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 31. august 2022 Rapporter Del Skrevet 31. august 2022 Banner TheDark for å ta meg med på sin banning som blindpassasjer. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. august 2022 Rapporter Del Skrevet 31. august 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ser at du har fått den æren av å være TheDarkSycamore-SCM sin blindpassasjer her inne. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 31. august 2022 Rapporter Del Skrevet 31. august 2022 Banner Ciaran og Ciara for å se at jeg har fått den æren, da tenker jeg på denne sangen nå. Jeg har den äran med Øystein Sunde. https://no.wikipedia.org/wiki/Med_en_enkel_tulipan 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. august 2022 Rapporter Del Skrevet 31. august 2022 Banner SprengeMobil for å tenke på en bra sang, Cassidy Tvillingene digger Øystein Sunde.😍😍 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. august 2022 Rapporter Del Skrevet 31. august 2022 CT, banner dere for å få meg atter en gang til å tenke på denne sengen her. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. august 2022 Rapporter Del Skrevet 31. august 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene ser at du har postet 3 koselige og søte diggesanger her nå. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. september 2022 Rapporter Del Skrevet 1. september 2022 Banner CC’Er nei jeg bomma ikke kødda bare er å tulle da navna @SprengeMobil @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. september 2022 Rapporter Del Skrevet 1. september 2022 Banner MR SPEED for å tulle med de navnene. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. september 2022 Rapporter Del Skrevet 1. september 2022 Banner han over for ikke tulle da Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. september 2022 Rapporter Del Skrevet 1. september 2022 Mr-$, banner deg for å si da. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. september 2022 Rapporter Del Skrevet 1. september 2022 Banner DS for ikke tolke felt dag Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. september 2022 Rapporter Del Skrevet 1. september 2022 Mr-Mr-$, banner deg for å ventet i 2 hele timer i å bli bannet av noen. 🥴🥴 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. september 2022 Rapporter Del Skrevet 1. september 2022 Banner DS for nå herma du etter Han her da ds 😝 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. september 2022 Rapporter Del Skrevet 1. september 2022 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene ser at du påstår at TheDarkSycamore-SCM hermer etter seg selv her nå.😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. september 2022 Rapporter Del Skrevet 1. september 2022 Banner CC’Er tenkt til å gå til streik i banne tråden bannestreik da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå