MR SPEED Skrevet 29. august 2022 Rapporter Del Skrevet 29. august 2022 (endret) Banner CC’Er grønn det her er rød blått svart sølv orange grått da se spoiler da trykk da fort da nå ikke om 5 sekunder da Spoiler Ok da et bilde da dere resta kommer i min bare min tråd Endret 29. august 2022 av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. august 2022 Rapporter Del Skrevet 29. august 2022 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene synes at du har postet et fint Legobilde bak spoileren her.😍😍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. august 2022 Rapporter Del Skrevet 29. august 2022 Banner CC’Er måtte la dere se da onkel SM å ds Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. august 2022 Rapporter Del Skrevet 29. august 2022 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene så bildet, og vi likte det godt.😍😍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. august 2022 Rapporter Del Skrevet 29. august 2022 (endret) CT, banner dere for nå har jeg rundet rundet Elden Ring for andre gang. Denne gangen fikk jeg Elden Lord endingen. Endret 29. august 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. august 2022 Rapporter Del Skrevet 29. august 2022 Banner TheDark for å på forrige side påstå at jeg ikke finner ny favorittmusikk. Der tar han grundig feil. I det siste har jeg fått sansen for det danske bandet Mew, som jeg har sett på Rakettnatt i Tromsø på fredagen da de spilte And the Glass Handed Kites fra 2005 i sin helhet. Jeg hørte på nevnte plate på hjemoverturen neste dag. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. august 2022 Rapporter Del Skrevet 29. august 2022 Banner SM. Åsen kan du høre på plate på hjemover turen ok ok ok da 😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. august 2022 Rapporter Del Skrevet 29. august 2022 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene ser at det postes herlig musikk her inne nå.😍😍 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. august 2022 Rapporter Del Skrevet 29. august 2022 Banner Ciaran og Ciara for å se at jeg postet herlig musikk her inne nylig, som TheDark gjorde i sted. MR SPEED skrev (9 minutter siden): Banner SM. Åsen kan du høre på plate på hjemover turen ok ok ok da 😋 Jeg kjørte bil hjem fra Tromsø, jeg koblet mobilen min på stereoen, for jeg hadde ikke CD-er med meg. Sånn hørte jeg musikk, i tillegg hørte jeg også på begge albumene til rockeduoen brenn. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. august 2022 Rapporter Del Skrevet 29. august 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene digger rockeduoen brenn.😍😍 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. august 2022 Rapporter Del Skrevet 29. august 2022 Banner Ciaran og Ciara for å digge brenn., i likhet med meg. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. august 2022 Rapporter Del Skrevet 29. august 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene har digget brenn i cirka et år nå. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. august 2022 Rapporter Del Skrevet 29. august 2022 Banner Ciaran og Ciara for å ha digget brenn. i cirka ett år, i likhet med meg. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. august 2022 Rapporter Del Skrevet 29. august 2022 Banner SprengeMobil for det var for cirka et år siden at Cassidy Tvillingene oppdaget brenn.😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. august 2022 Rapporter Del Skrevet 29. august 2022 Banner Ciaran og Ciara for å fortelle når de oppdaget brenn. Jeg oppdaget de i 2020. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. august 2022 Rapporter Del Skrevet 29. august 2022 Banner SprengeMobil for å fortelle Cassidy Tvillingene at du oppdaget brenn i 2020, vi to oppdaget de sommeren 2021.😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. august 2022 Rapporter Del Skrevet 29. august 2022 Banner Ciaran og Ciara for å bli de to første til å banne den 30. august 2022. Gratulerer! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. august 2022 Rapporter Del Skrevet 29. august 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene takker og bukker og neier for gratulasjonen din, om at vi ble de to første til å banne den 30. August 2022. Og vi gratulerer deg med å ta sølvmedaljen i å banne i dag.😍😍 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. august 2022 Rapporter Del Skrevet 29. august 2022 Banner Ciaran og Ciara for å gratulere meg med å ta sølvmedaljen i å banne i dag. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. august 2022 Rapporter Del Skrevet 29. august 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene tenkte at det var hyggelig å gratulere deg med å ha tatt sølvmedaljen i å banne i dag.😊😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå