Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. august 2022 Rapporter Del Skrevet 26. august 2022 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene er hodestupsforelsket i brukerprofilen vår vi to. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. august 2022 Rapporter Del Skrevet 27. august 2022 CT, banner dere for sjekk dette. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. august 2022 Rapporter Del Skrevet 27. august 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene ser at du postet en liten Twitter snutt her nå.😉😉 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. august 2022 Rapporter Del Skrevet 27. august 2022 (endret) CT, banner dere for å ikke nevne noe om videoen, kun selve om Twitteren. 😮😮 Jeg syns videoen er utrolig søt og rørende på samme tid. 😍😢 Endret 27. august 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. august 2022 Rapporter Del Skrevet 27. august 2022 (endret) Banner HAN DU VET de leter etter deg desperantene Endret 27. august 2022 av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. august 2022 Rapporter Del Skrevet 27. august 2022 Banner MR SPEED for TheDarkSycamore-SCM har helt rett, Cassidy Tvillingene glemte å nevne selve videoen. Vi nevnte bare Twitteren, men vi to synes også at videoen var utrolig søt og rørende. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. august 2022 Rapporter Del Skrevet 27. august 2022 Banner CC’Er se her nei HØR DA 😍😍😍😍 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. august 2022 Rapporter Del Skrevet 27. august 2022 Banner MR SPEED for å kose seg med Kiss nå. SHOUT IT, SHOUT IT, SHOUT IT OUT LOUD! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. august 2022 Rapporter Del Skrevet 27. august 2022 Spre-M, banner deg for å ikke ha sett på Pride Parade i dag, slik jeg har. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. august 2022 Rapporter Del Skrevet 27. august 2022 Banner ds er i der kan ikke da ds Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. august 2022 Rapporter Del Skrevet 27. august 2022 Mr-$, banner deg for å få meg til å si hæ. 😵😵😵 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. august 2022 Rapporter Del Skrevet 27. august 2022 Banner TheDark for å gå helt i surr der. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. august 2022 Rapporter Del Skrevet 27. august 2022 Banner SM SE OPP SE NED SE TIL HØYRE SE TIL VENSTRE DU MÅTTE GJØRE DET DA OK OK OK 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. august 2022 Rapporter Del Skrevet 27. august 2022 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene ser at du reklamerer her nå vi. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. august 2022 Rapporter Del Skrevet 27. august 2022 Banner Ciaran og Ciara for å ha lurt på hvorfor jeg ikke var på forumet igår. Jeg var på musikkfestivalen Rakettnatt i Tromsø igår kveld. Bilder derfra kommer etter hvert. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. august 2022 Rapporter Del Skrevet 27. august 2022 Banner SprengeMobil for det stemmer at Cassidy Tvillingene savnet deg her i går, vi to håper at du har storkost deg på Musikkfestivalen Rakettnatt i Tromsø i går kveld.😍😍 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. august 2022 Rapporter Del Skrevet 27. august 2022 Banner Ciaran og Ciara for å ha rett i det, og de to får dagens første fulltreffer. Jeg storkoste meg igår kveld, og her er bilder! Første jeg så da jeg kom inn på festivalområdet på Stortorget er det danske bandet Mew, som spilte deres kritikerroste album And the Glass Handed Kites i sin helhet. Etterpå gikk jeg innom Kulturhuset og så rockeduoen brenn. som spilte med fullt band, har aldri vært så svett og tørst etter en konsert. Cezinando gikk på hovedscenen klokka 21, han synes jeg er veldig bra live. Klokka 22 gikk jeg bort til Satelittscenen og så Metteson, før Sigrid gikk på hovedscenen 22:45. Hun synes jeg imponerte aller mest fredagskvelden. 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. august 2022 Rapporter Del Skrevet 27. august 2022 (endret) Spre-M, banner deg for han har også kost seg med arrangemang, slik jeg også har i denne uka. 😃😃😃 Endret 27. august 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. august 2022 Rapporter Del Skrevet 27. august 2022 Banner TheDark for å også ha kost seg med arrangement denne uka. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. august 2022 Rapporter Del Skrevet 27. august 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ser at du har postet mange flotte bilder og at du har hørt på mye herlig musikk i går kveld.😍😍 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå