SprengeMobil Skrevet 23. august 2022 Rapporter Del Skrevet 23. august 2022 Banner MR SPEED for å påstå at TheDark påstår. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. august 2022 Rapporter Del Skrevet 23. august 2022 Banner SM er det feil du eller riktig du ????????i den leken du sendte meg til du ???????? Vet ikke da hææææææ hva hm usikker veldig @SprengeMobil @TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august 2022 Rapporter Del Skrevet 23. august 2022 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene ser at du tagget SprengeMobil og TheDarkSycamore-SCM her nå, men du tagget ikke oss to denne gangen her.😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. august 2022 Rapporter Del Skrevet 23. august 2022 Banner CC’Er vet ikke om det den leken ok se her da @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august 2022 Rapporter Del Skrevet 23. august 2022 Banner MR SPEED for nå tagget du Cassidy Tvillingene, så nå vet vi to at du ikke har glemt oss her.😉😉😍😍 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. august 2022 Rapporter Del Skrevet 23. august 2022 Banner Ciaran og Ciara for å se at MR SPEED tagget de to. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august 2022 Rapporter Del Skrevet 23. august 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene gratulerer deg med å bli sidestarterkonge av side 9813.😍😍 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. august 2022 Rapporter Del Skrevet 23. august 2022 Banner Ciaran og Ciara for å gratulere meg med å bli sidestarterkonge av side 9813 nå. Takker og bukker og neier! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august 2022 Rapporter Del Skrevet 23. august 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ser at du fikk deg en økt med kveldsgymnastikk her inne nå.😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. august 2022 Rapporter Del Skrevet 23. august 2022 Banner Ciaran og Ciara for å se at jeg fikk meg en økt med kveldsgymnastikk nå. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august 2022 Rapporter Del Skrevet 23. august 2022 Banner SprengeMobil for å se at Cassidy Tvillingene har vært borte her fra en liten stund nå i kveld, vi to var en tur på Shellstasjonen og kjøpte oss hver vår ostegrill med bacon nå i sted.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. august 2022 Rapporter Del Skrevet 23. august 2022 BANNER CC PÅ HOGWARTS VIS DA Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august 2022 Rapporter Del Skrevet 23. august 2022 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene banner deg tilbake på Ciaran og Ciara vis vi da.😉😉 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. august 2022 Rapporter Del Skrevet 23. august 2022 CT, banner dere for de har sett at @SprengeMobil har opprettet en ny versjon av Okkuperingsleken v2. SprengeMobil skrev (På 13.11.2019 den 21.02): Etter oppdateringen av diskusjon.no så har antall innlegg per side økt fra 20 til 25. Derfor oppretter jeg en ny utgave av Okkuperingsleken. Den forrige okkuperingsleken er her. Klarer du å eie en hel side alene? Du kan poste hva du vil, det trenger ikke å være det samme hele tiden. Vis skjult innhold Okkuperingslista Antall sider okkupert: 1. SprengeMobil (1 side) Poeng: 1. SprengeMobil (1 poeng) Antall poeng regnes utifra sidenummeret. Under her finner man sidene som er okkuperte. Da er det bare for meg å sette igang! 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august 2022 Rapporter Del Skrevet 23. august 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene så at du postet på spreng i den nye versjonen av Okkuperingsleken v2 her i sted. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. august 2022 Rapporter Del Skrevet 23. august 2022 CT, banner dere for det er jo det som er greia med den leken, det å okkupere en eller flere side(r). 🥴 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august 2022 Rapporter Del Skrevet 23. august 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Okkuperingsleken v2 er ikke en lek som er helt Cassidy Tvillingene sin greie det.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. august 2022 Rapporter Del Skrevet 23. august 2022 CT, banner dere for å si at det ikke er helt demmes greie. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august 2022 Rapporter Del Skrevet 23. august 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene tror at vi to hadde blitt helt sprø i hodene våre, hvis vi skulle okkupere en hel eller flere sider.😉😉 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. august 2022 Rapporter Del Skrevet 23. august 2022 Banner Ciaran og Ciara for å ikke være med i Okkuperingsleken v2. TheDarkSycamore - SCM skrev (19 minutter siden): CT, banner dere for de har sett at @SprengeMobil har opprettet en ny versjon av Okkuperingsleken v2. Jeg har ikke opprettet, det gjorde jeg for lenge siden! Jeg tok opp den igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå