Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. august 2022 Del Skrevet 22. august 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ønsker å være snille og greie vi to.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. august 2022 Del Skrevet 22. august 2022 CT, banner dere for de har planer om å bake en virtuell kake til meg, og gi meg en virtuell bursdagsgave. 🍰🎁 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. august 2022 Del Skrevet 22. august 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for å ha rett i det, så da lurer Cassidy Tvillingene på om du foretrekker en virtuell sjokoladekake eller en virtuell bløtkake til bursdagen din.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. august 2022 Del Skrevet 23. august 2022 CT, banner dere for å spørre meg om hva jeg foretrekker. Min favoritt kake er... ...dette vet dere jo... ...bløtkake med lokk, med jordbær fyll. 🥰🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august 2022 Del Skrevet 23. august 2022 (endret) Banner TheDarkSycamore-SCM for her får du den virtuelle bløtkaken din med jordbær på, av Cassidy Tvillingene.😍😍 PS: Vi to hadde valgt sjokoladekake til bursdagen vår vi.😊😊 Endret 23. august 2022 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. august 2022 Del Skrevet 23. august 2022 (endret) CT, banner dere for å velge feil kake, mente med lokk. Altså marsipan kake. Men uansett, den kaka ser god ut da. 😋 Endret 23. august 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august 2022 Del Skrevet 23. august 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene ser at du er fornøyd med kaken fra oss, selv om vi valgte feil kake. Vi er fulle av overraskelser vi vet du. Du vet aldri hvilken kake vi kommer med.😉😉😍😍 PS: Gratulerer med 40årsdagen din, det glemte vi å si i sted.😍😍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. august 2022 Del Skrevet 23. august 2022 (endret) Bannefri kommentar da gratullere ds med 40 år dagen da 😃😃 Endret 23. august 2022 av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. august 2022 Del Skrevet 23. august 2022 Mr-$, banner deg for å komme med en bannefri komentar. @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), jeg hadde mine mistanker at dere kom til å glemme. 😏😏 Men uansett, takker, bukker og neier til dere og @MR SPEED. 😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august 2022 Del Skrevet 23. august 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene vet at du skal feire 40årsselskapet ditt en annen dag enn i dag, vi husker ikke hvilken dag du skulle feire nå. Men vi håper at du koser deg litt i dag også da på selve dagen din.😊😊😍😍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. august 2022 Del Skrevet 23. august 2022 Banner CC’Er vet han har bursdag i dag den 23 august da 👍👍👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august 2022 Del Skrevet 23. august 2022 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene håper at TheDarkSycamore-SCM får en fin bursdag i dag.😍😍 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. august 2022 Del Skrevet 23. august 2022 Banner Ciaran og Ciara for å bli sidestarterkonge og sidestarterdronning av side 9812. Gratulerer! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. august 2022 Del Skrevet 23. august 2022 Banner SM gratis CC’Er da 🙂🙂 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. august 2022 Del Skrevet 23. august 2022 Mr-$, banner deg for jeg føler meg ikke som 40 år selv om jeg er 40. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. august 2022 Del Skrevet 23. august 2022 Banner DS er ferdig med POLITISKOLEN 5 oppdrag Miami Beach nå POLITISKOLEN 6 by under beleiring da 🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. august 2022 Del Skrevet 23. august 2022 Mr-$, banner deg for å kose seg med Politiskolen. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. august 2022 Del Skrevet 23. august 2022 Banner DS for kose seg med THE CORE 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. august 2022 Del Skrevet 23. august 2022 Mr-$, banner deg for å påstå at jeg koser meg med The Core som jeg aldri har hørt om. 🥴🥴🥴 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. august 2022 Del Skrevet 23. august 2022 Banner DS selvfølgelig har du ikke hørt om den sorry der da 😜men du har hørt om POLITISKOLEN 6 by under beleiring NÅ POLICE ACADEMY 7 MISSION TO MOSCOW da etter 11 filmer plus 3 til pluss ny innkjøpt film i dag til hva da se her om en uke da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå