TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. august 2022 Del Skrevet 7. august 2022 Mr-$, banner deg for han vil at jeg skal kalle ham gamlingen min igjen. 🥴🥴🙃 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. august 2022 Del Skrevet 7. august 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene gratulerer deg med å bli sidestarterkonge av side 9773.😍😍 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. august 2022 Del Skrevet 7. august 2022 CT, banner dere for å gratulere meg. 🙃 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. august 2022 Del Skrevet 7. august 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for å ha blitt gratulert av de to selveste Cassidy Tvillingene.😊😊 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. august 2022 Del Skrevet 7. august 2022 CT, banner dere for å snakke om selveste nå. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. august 2022 Del Skrevet 7. august 2022 TheDarkSycamore - SCM skrev (10 minutter siden): Mr-$, banner deg for han vil at jeg skal kalle ham gamlingen min igjen. 🥴🥴🙃 Banner ds sa alldri GAMLINGEN Var gmail din dust 1:35 igjen nå Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. august 2022 Del Skrevet 7. august 2022 Mr-$, banner deg for å tvinge meg. 😳😳😖 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. august 2022 Del Skrevet 7. august 2022 BannerDS vi ses om en måned hadde Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. august 2022 Del Skrevet 7. august 2022 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene synes at det er trist at vi ikke får se deg her på en måned vi. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. august 2022 Del Skrevet 7. august 2022 (endret) CT, banner dere for å se at jeg tvinger ingen. @MR SPEED, det er ditt valg, det er helt greit det. Men å tvinge er ikke greit, da. 😖 Aksepter at jeg ikke ønsker å dele e-posten min. 😒 Endret 7. august 2022 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. august 2022 Del Skrevet 7. august 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene er helt enige med deg i det som du sier her nå. 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. august 2022 Del Skrevet 7. august 2022 (endret) CT, banner dere for å være enig med meg. 😃 @MR SPEED, du får ha en fin ferie fra Diskusjon.no. Du blir dypt savnet av oss alle. 😏 Endret 7. august 2022 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. august 2022 Del Skrevet 7. august 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene skal ha det gøy og moro sammen med deg og SprengeMobil her inne, mens vi venter på at MR SPEED kommer tilbake hit etter ferien hans.😊😊 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. august 2022 Del Skrevet 7. august 2022 CT, banner dere for å ikke ha hatt ordentlig lang ferie fra Diskusjon.no på lenge, med lik linje med meg. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. august 2022 Del Skrevet 7. august 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene har faktisk aldri hatt ferie fra Diskusjon.no. Siden vi to ble medlemmer her den 18. November 2018.😊😊 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. august 2022 Del Skrevet 7. august 2022 CT, banner dere for å fortelle at de aldri har tatt ferie fra selveste Diskusjon.no. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. august 2022 Del Skrevet 7. august 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Diskusjon.no. Og Bannetråden v3 er hjemmet til Cassidy Tvillingene det.😉😉 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. august 2022 Del Skrevet 7. august 2022 (endret) CT, banner dere for å bo inni maskinen. 😝😜🤪😛 Endret 7. august 2022 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. august 2022 Del Skrevet 7. august 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene er inni pc-en vår, og her vil vi bygge og her vil vi bo. Inni vår pc, for her er det plass til to. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. august 2022 Del Skrevet 7. august 2022 CT, banner dere for å mimre om en Portveien 2 sang. 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå