TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. august 2022 Del Skrevet 5. august 2022 CT, banner dere for å ikke ha tenkt over det eller sett det. 😲😲 Jeg, skriver knutre. Spre-M, skriver knurte. Jeg har faktisk problemer med å si rt, faktisk. Det er derfor jeg byttet plass på de. Sånn at det blir mer vennlig for meg å si det. Ordene er ganske identiske, bare at R'en og L'en bytter bare plass. Jeg har faktisk problemer med å si rt, faktisk. Det er derfor jeg byttet plass på de. Sånn at det blir mer vennlig for meg å si det. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. august 2022 Del Skrevet 5. august 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene har ikke lagt merke til det med at R-en og L-en har blitt byttet plass på når det ordet blir skrevet her inne av dere, men nå vet vi det og vi vet hvorfor. Tusen takk for at du deler det med oss.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. august 2022 Del Skrevet 6. august 2022 CT, banner dere for å takke meg. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august 2022 Del Skrevet 6. august 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene pleier ofte å takke vi to.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. august 2022 Del Skrevet 6. august 2022 CT, banner dere for å være takkeguri og takkesam. 🥴🥴🥴 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august 2022 Del Skrevet 6. august 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene er Takkegutten og Takkejenten.😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. august 2022 Del Skrevet 6. august 2022 Banner CC FERIEN MIN ER OVER NÅ HAR 5 min fra han her 👍👍👍 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. august 2022 Del Skrevet 6. august 2022 Banner MR SPEED for å bygge en RC-monstertruck. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. august 2022 Del Skrevet 6. august 2022 Spre-M, banner deg for å ikke ha RC biler. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. august 2022 Del Skrevet 6. august 2022 Banner Ds si til SM nei den der er for stor å bråker så veldig å dyre deluxs nei takk til den der er for stor den passer på stue bordet her da har ikke den han her har den 👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august 2022 Del Skrevet 6. august 2022 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene har savnet deg her inne nå, vi to er så glade for at du er tilbake her nå kompis.😍😍 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. august 2022 Del Skrevet 6. august 2022 Banner Ciaran og Ciara for å ha savnet MR SPEED her inne, i likhet med meg. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august 2022 Del Skrevet 6. august 2022 Banner SprengeMobil for nå gleder Cassidy Tvillingene oss til å se flere fine og kule bilder som MR SPEED kommer til å poste her inne. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. august 2022 Del Skrevet 6. august 2022 Banner CC’Er i am back 🤪🤪🤪 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august 2022 Del Skrevet 6. august 2022 Banner MR SPEED for å bekrefte for Cassidy Tvillingene at du er tilbake her nå. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. august 2022 Del Skrevet 6. august 2022 Banner CC’Er for de synes jeg er til bake er jeg ???? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august 2022 Del Skrevet 6. august 2022 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene håper at du er tilbake her for fullt vi kompis.😍😍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. august 2022 Del Skrevet 6. august 2022 Banner CC’Er er det blitt streik her eller banne streik da 🤪🤪🤪 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. august 2022 Del Skrevet 6. august 2022 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene har ikke gått til bannestreik, er du i bannestreik da??😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. august 2022 Del Skrevet 6. august 2022 Banner CC’Er er nå streike vakt snart er ds å SM tur å. Sitte streike vakt da 🤪🤪🤪🤪🤪 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå