MR SPEED Skrevet 26. juli 2022 Del Skrevet 26. juli 2022 Banner SM for å se Børgesen er død 😫😫😫😫 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. juli 2022 Del Skrevet 26. juli 2022 Banner MR SPEED for å bli sidestarterkonge av side 9752. Gratulerer! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. juli 2022 Del Skrevet 26. juli 2022 Banner SM for gratullere meg da takk kompis da 👍👍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. juli 2022 Del Skrevet 26. juli 2022 Mr-$, banner deg for å si videre til Spre-M... SprengeMobil skrev (7 timer siden): Banner Ciaran og Ciara for å ha hørt den triste nyheten på radioen i natt. Jeg fikk det med meg først da jeg sto opp nylig. Men for all del, jeg må si at Rammsteinkonserten på Bjerke Travbane i Oslo på søndag var den beste konserten jeg noensinne har vært på! Det gikk greit å komme seg dit, og sto langt fremme! Men det var en voldsom kø etter konserten, både når jeg skulle ut av området og når jeg skulle kjøpe T-skjorter og stæsj. https://www.dagbladet.no/kultur/bare-a-gi-seg-over/76710399 ...var det du som gjeipet og gjorde rokker tegnet til kammeret til TV2 Nyhetene? Er bare nysgjerrig på om det var deg. 😏😏😏 Hvis det ikke var deg, ikke vær så kamera sjenert. 😛😜😝 Ps: Bra at du likte den konserten. 😃👍 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. juli 2022 Del Skrevet 26. juli 2022 TheDarkSycamore - SCM skrev (38 minutter siden): Mr-$, banner deg for å si videre til Spre-M... ...var det du som gjeipet og gjorde rokker tegnet til kammeret til TV2 Nyhetene? Er bare nysgjerrig på om det var deg. 😏😏😏 Hvis det ikke var deg, ikke vær så kamera sjenert. 😛😜😝 Ps: Bra at du likte den konserten. 😃👍 Det var ikke meg, jeg gikk av shuttlebussen rundt klokka 16, og i køa så jeg en av bilene til TV 2. Banner TheDark for å spørre om jeg gjorde rocketenget og geipet til kamera. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. juli 2022 Del Skrevet 26. juli 2022 Banner SM RW han gjorde det ikke bra SM ER RAW POWER 💙💙💙💙💙💙 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. juli 2022 Del Skrevet 26. juli 2022 Banner MR SPEED for å høre mye på Guns N' Roses. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. juli 2022 Del Skrevet 26. juli 2022 (endret) BannerSM ROMPA MI DU ER SÅ GLAD I ROMPA MI Endret 26. juli 2022 av MR SPEED Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. juli 2022 Del Skrevet 26. juli 2022 Mr-$, banner deg for nå vil han vise rompa si. 🥴🥴🥴 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. juli 2022 Del Skrevet 26. juli 2022 Banner DS7 ok ok ok takk takk ds 🤪 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juli 2022 Del Skrevet 26. juli 2022 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene ser at du takker TheDarkSycamore-SCM her nå vi.😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. juli 2022 Del Skrevet 26. juli 2022 Banner CC’Er takk takk takk takk 🤪🤪🤪se her se video er mok 👍👍👍👍 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @TheDarkSycamore - SCM @SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juli 2022 Del Skrevet 26. juli 2022 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene synes at det var en veldig interessant Legobygging YouTube video som du postet her nå.😍😍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. juli 2022 Del Skrevet 26. juli 2022 Banner CC’Er se her oxo ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ BIG BOY YEAH YEAH YEAH YEAH I LIKE IT NO I LOVE IT DA @SprengeMobil @TheDarkSycamore - SCM @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juli 2022 Del Skrevet 26. juli 2022 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene likte også denne videoen her.😍😍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. juli 2022 Del Skrevet 26. juli 2022 Banber CC’Er de likte videoen jeg oxo 👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juli 2022 Del Skrevet 26. juli 2022 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene synes at du er flink til å finne bra Legobygging videoer her.😍😍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. juli 2022 Del Skrevet 26. juli 2022 Banner CC’Er de synes det samme her 🤪🤪 en til her 😍 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. juli 2022 Del Skrevet 26. juli 2022 Banner MR SPEED for å knurte inn en YouTube-video av en Lego-versjon av Tilbake til fremtiden-bilen. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juli 2022 Del Skrevet 26. juli 2022 (endret) Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene digget også denne Legobygging videoen som MR SPEED postet her, vi digget alle de videoene som han postet her i dag.😍😍 Endret 26. juli 2022 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå