TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. juli 2022 Del Skrevet 18. juli 2022 CT, banner dere for apropo Mr-$, hvor er @MR SPEED? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. juli 2022 Del Skrevet 18. juli 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene har ikke sett MR SPEED her på Diskusjon.no. På flere dager, vi to har sendt han flere meldinger på PM og på Gmail og spurt hvordan han har det og om han har det bra. Men vi har ikke fått svar, vi savner han skikkelig mye her nå. PS: Vi to gratulerer deg også samtidig med å bli sidestarterkonge av side 9743.😍😍 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 19. juli 2022 Del Skrevet 19. juli 2022 Banner Ciaran og Ciara for å ha sett at TheDark stadig lurer på hvor MR SPEED, som tidligere het Jokingnutria, ble av. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. juli 2022 Del Skrevet 19. juli 2022 Spre-M, banner deg for han drit savner Mr-$ også. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juli 2022 Del Skrevet 19. juli 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene håper at MR SPEED snart kommer tilbake her, fordi vi savner han veldig mye. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. juli 2022 Del Skrevet 19. juli 2022 (endret) CT, banner dere for å ikke ha hilst på Google bilen i går, slik jeg gjorde. Altså jeg ble ikke tatt bilde av den, men jeg hilste på sjåføren. Endret 19. juli 2022 av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juli 2022 Del Skrevet 19. juli 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene har bare sett Google bilen på bilder, vi to har aldri sett den i virkeligheten.😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 19. juli 2022 Del Skrevet 19. juli 2022 Banner Ciaran og Ciara for å ikke ha sett Google-bilen i virkeligheten. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juli 2022 Del Skrevet 19. juli 2022 (endret) Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene håper at vi to får se Google-bilen i virkeligheten en gang.😊😊 Endret 19. juli 2022 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. juli 2022 Del Skrevet 20. juli 2022 CT, banner dere for å se at både @SprengeMobil og Mr-$ har vert sløve i å banne nå i det siste. 🥴🥴 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. juli 2022 Del Skrevet 20. juli 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene er glade for at vi har fått bannet både deg og SprengeMobil nå i natt, men vi savner å få banne MR SPEED.😊😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. juli 2022 Del Skrevet 20. juli 2022 CT, banner dere for å ha ventet i 14 hele timer for å bli bannet av noen. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. juli 2022 Del Skrevet 20. juli 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for å ha ventet i 3 timer på å bli bannet av Cassidy Tvillingene nå.😉😉 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. juli 2022 Del Skrevet 20. juli 2022 CT, banner dere for også være trege i å banne ser jeg. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. juli 2022 Del Skrevet 20. juli 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for det er ikke så mange brukere som banner her inne nå for tiden, så da blir Cassidy Tvillingene automatiske trege til å banne, siden vi to ikke har noen som vi kan banne her inne.😉😉 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. juli 2022 Del Skrevet 20. juli 2022 CT, banner dere for nå er dette lego settet bygd. @MR SPEED, se, se, se, kom og se da. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. juli 2022 Del Skrevet 20. juli 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene synes at du er en skikkelig dyktig Legobyggmester.😍😍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. juli 2022 Del Skrevet 20. juli 2022 (endret) CT, banner dere for jeg har bygd etter tegning manual. 😳😳 Endret 20. juli 2022 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. juli 2022 Del Skrevet 20. juli 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene synes allikevel at du er flink å bygge, vi to hadde ikke klart å bygge den.😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. juli 2022 Del Skrevet 20. juli 2022 Banner Ciaran og CIara for å synes at TheDark likevel er flink til å bygge, det synes jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå