TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. juli 2022 Del Skrevet 17. juli 2022 CT, banner dere for å se at Spre-M tuller igjen at jeg skader synet has. 🥴🥴 Og igjen, banner jeg dere CT for å ha sett meg dø veldig mange ganger under streamen min i dag. Slain er et av de mest vanskeligste spillene der ut, faktisk. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. juli 2022 Del Skrevet 17. juli 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene storkoste oss med søndagsstreamen din i kveld, vi spiste Ravioli Sweet Chili BBQ mens vi så på streamen din i kveld. Og vi to vil samtidig gratulere deg med å bli sidestarterkongen av side 9742.😍😍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. juli 2022 Del Skrevet 18. juli 2022 (endret) @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), banner dere for nå har jeg rundet Elden Ring spillet. Gjorde det nå i natt. Og fikk denne endingen her. Endret 18. juli 2022 av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. juli 2022 Del Skrevet 18. juli 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for å vise Cassidy Tvillingene hva du fikk da du rundet Elden Ring spillet nå i natt.😍😍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. juli 2022 Del Skrevet 18. juli 2022 CT, banner dere for å ikke gratulere meg. 😮😮😮 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. juli 2022 Del Skrevet 18. juli 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene gratulerer deg med å ha rundet Elden Ring i natt, vi beklager at vi glemte å gratulere deg i sted i den forrige banningen vår.💗💗 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. juli 2022 Del Skrevet 18. juli 2022 CT, banner dere for å beklage at de glemte. Og takker bukker og neier. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. juli 2022 Del Skrevet 18. juli 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for å ha mottatt både gratulasjonen og beklagelsen fra Cassidy Tvillingene nå i sted.😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. juli 2022 Del Skrevet 18. juli 2022 Banner Ciaran og Ciara for å bekrefte at TheDark mottok gratulasjonen og beklagelsen til Ciaran og Ciara for fem timer siden. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. juli 2022 Del Skrevet 18. juli 2022 Spre-M, banner deg for å heller ikke gratulerer meg. 😮😮😮 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. juli 2022 Del Skrevet 18. juli 2022 Banner TheDark for å mene at jeg ikke gratulerte han. Jo, jeg gjør det nå. Gratulerer! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. juli 2022 Del Skrevet 18. juli 2022 Spre-M, banner deg for å komme med en sein gratulasjon. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. juli 2022 Del Skrevet 18. juli 2022 Banner TheDark for å ennå ikke ha spilt inn sin variant av dette med sin tekst han postet for over et halvannet år siden. TheDarkSycamore - SCM skrev (På 19.12.2020 den 0.55): CC, banner dere for jeg har laget en egen tegst/lyrics til han @Halo: Combat Evolved. [Egen lyrics til denne musikken] Hobby Halo, jeg banner, banner, banner, banner, banner deg... ...for å si F, N, D, T. Har du noe til meg, meg, meg, meg, meg, meeeg. Har du ikke glemt noe, glemt nooooeeee. Jeg vil jo at du kan også poste hobbyen din i min samfunn også, også, også, også, ogsååå, x2 også, også, også x2 også, også. Men du har jo fått ønsken din nå. Men hvorfor vil du ikke? Jeg setter veldig stor pris på deeet. Jeg setter veldig pris på at noen poster i samfunnet mitt, spesielt i denne tiden, denne tiden. Jeg vil jo at du kan også poste hobbyen din i min samfunn også, også, også, også, ogsååå, x2 også, også, også, x2 også, også. Men du har jo fått ønsken din nå. Men hvorfor vil du ikke? Jeg setter veldig stor pris på deeet. Jeg setter veldig pris på at noen poster i samfunnet mitt, spesielt i denne tiden, denne tiden. Det er veldig fint med hobby, x2 mye og gjøre, mye og gjøre, her og gjøre, der og gjøre, til og med der og gjøre. x8 Det er mye og gjøre. Det er veldig fint med hobby, x2 mye og gjøre, mye og gjøre, her og gjøre, der og gjøre, til og med der og gjøre. 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. juli 2022 Del Skrevet 18. juli 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ser at du skriver hva TheDarkSycamore-SCM ikke har gjort ennå.😉😉 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. juli 2022 Del Skrevet 18. juli 2022 Banner Ciaran og Ciara for å se hva jeg skrev i sted. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. juli 2022 Del Skrevet 18. juli 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene benyttet de irske falkeblikkene våre til å se det som du skrev her i sted.🍀🍀☘️☘️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. juli 2022 Del Skrevet 18. juli 2022 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), @SprengeMobil og @MR SPEED, banner dere for sjekk hva slags Lego sett jeg har ordnet meg. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. juli 2022 Del Skrevet 18. juli 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for å ha ordnet seg skikkelig dødskul Lego, Cassidy Tvillingene fikk også veldig lyst på sånn Lego også nå.😍😍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. juli 2022 Del Skrevet 18. juli 2022 CT, banner dere for nå vil de også kjøpe Lego nå. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. juli 2022 Del Skrevet 18. juli 2022 (endret) Banner TheDarkSycamore-SCM for du og MR SPEED har fått Cassidy Tvillingene til å bli interesserte i Lego.😊😊 Endret 18. juli 2022 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå