TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. juli 2022 Del Skrevet 14. juli 2022 CT, banner dere for jeg har ikke laget selve bildet kun kortet og dens tekst. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. juli 2022 Del Skrevet 14. juli 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene synes at kortet og teksten som du laget er skikkelig bra og kul.😍😍 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. juli 2022 Del Skrevet 14. juli 2022 Banner Ciaran og Ciara for å ha glemt av å gratulere TheDark med å bli sidestarterkonge av side 9738. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. juli 2022 Del Skrevet 14. juli 2022 Banner SprengeMobil for å ha rett i det.Men Cassidy Tvillingene var så imponerte over kortet som TheDarkSycamore-SCM hadde laget at vi helt glemte å gratulere han som sidestarterkonge av side 9738.😊😊 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. juli 2022 Del Skrevet 14. juli 2022 Banner Ciaran og Ciara for å bekrefte at jeg hadde rett i at de to glemte det helt av. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. juli 2022 Del Skrevet 14. juli 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene kan bekrefte at vi kan være to skikkelige rotekopper til tider begge to.😉😉 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. juli 2022 Del Skrevet 14. juli 2022 Banner Ciaran og Ciara for å bekrefte at de to kan være to skikkelige rotekopper begge to. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. juli 2022 Del Skrevet 14. juli 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ler ofte godt sammen av rotekoppgreiene våre. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. juli 2022 Del Skrevet 14. juli 2022 Banner Ciaran og Ciara for å ofte le godt sammen av rotekoppgreiene sine. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. juli 2022 Del Skrevet 14. juli 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene både elsker og digger å le godt sammen av mange ting og greier. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. juli 2022 Del Skrevet 14. juli 2022 Banner Ciaran og Ciara for å både elske og digge å le godt sammen av mange ting og greier, som jeg også gjør! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. juli 2022 Del Skrevet 14. juli 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ler ofte så godt sammen, at andre som er tilstede tror at vi er splitter pine gale begge to. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. juli 2022 Del Skrevet 14. juli 2022 Banner Ciaran og Ciara for å få meg til å tenke på denne råbra plata til DumDum Boys. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. juli 2022 Del Skrevet 14. juli 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ser at du har postet to dødskule Dum Dum Boys sanger her, og at du tenker på et knallbra Dum Dum Boys album her.😍😍 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. juli 2022 Del Skrevet 14. juli 2022 Banner Ciaran og Ciara for å se hva jeg har postet og tenkt på i sted. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. juli 2022 Del Skrevet 14. juli 2022 Banner SprengeMobil for å ha rett i det, og nå fikk du nattens første fulltreffer av Cassidy Tvillingene.😍😍 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. juli 2022 Del Skrevet 14. juli 2022 Banner Ciaran og Ciara for å gi meg nattas første fulltreffer. Takker og bukker og neier! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. juli 2022 Del Skrevet 14. juli 2022 Spre-M, banner deg for å ikke ha sett disse filmene her, slik jeg har fra i går til nå. 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. juli 2022 Del Skrevet 14. juli 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene har ikke sett noen av disse to filmene som du har postet bilde av her.😉😉 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. juli 2022 Del Skrevet 14. juli 2022 Banner Ciaran og Ciara for å ikke ha sett noen av disse filmene, mens TheDark er veldig god i å spane på meg som alltid! Du får en fulltreffer på at jeg ikke så disse filmene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå